Passer au contenu principal

Thrifty-Duo

407 objets vendus
63 abonnés
Contacter

Tous les objets

À propos

Tracie and David, the owners of Thrifty Duo, share a passion for finding great deals and products. They believe that saving money doesn't mean sacrificing quality and that everyone deserves to have access to affordable and high-quality products.
Lieu : États-UnisMembre depuis : 02 août 2023Vendeur : thrifty-duo
Vendeur émériteThrifty-Duo  se classe parmi les vendeurs les plus réputés sur eBay. Offre systématiquement un excellent service à la clientèle. En savoir plus

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
4.7
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (155)

v***r (171)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast shipper.
i***r (473)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast 👍🏽
9***9 (1248)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Wonderful bag at a great price and fast shipping. Thank you seller.
i***n (1432)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Love the sandals! Thanks
o***b (2151)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Beautiful and wrapped very well! Thank you!
e***u (34)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
First. It was packaged all cute and wrapped and in bubble wrap of three thick layers. But, it was a soft package envelope and not in a box. Which might have been fine. This seller is an 1:45 drive away from me. Except USPS decided to send it to THE TWIN CITIES MINNESOTA first. So I got it a week later, and the screen is cracked with a giant gouge in it. It looks awful now which sucks because it should have been pristine. I’ll probably throw it in the trash. Pic attached. Pls use boxes.
Réponse de : thrifty-duo- Évaluations auxquelles le vendeur (thrifty-duo) a répondu.- Évaluations auxquelles le vendeur (thrifty-duo) a répondu.
We're incredibly sorry to hear that your item arrived damaged. We want you to be 100% happy with everything you buy from us, and that clearly wasn't the case this time. A full refund for your purchase is being processed. You should see the funds back in your account soon.