Passer au contenu principal

PrimisMedical

31K objets vendus
1,2K abonnés
Contacter

Cynosure 100-7027-010

TempSure Skin Tightening System

Cynosure 100-7027-010

Tous les objets

À propos

Primis Medical is a leading seller of quality new/used medical equipment, instruments and parts/supplies servicing the medical community. Having over 30 years experience in Healthcare means we can answer your questions quickly and accurately. Out team of experts will help you save money without compromising quality. Please check out our large assortment of fully tested replacement parts and accessories. We look forward to working with you.
Lieu : États-UnisMembre depuis : 07 oct. 2011Vendeur : primismedical
Vendeur éméritePrimisMedical  se classe parmi les vendeurs les plus réputés sur eBay. Offre systématiquement un excellent service à la clientèle. En savoir plus

Modalités de la Boutique

Expédition

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.8
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (4 667)

v***n (184)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good supplier to deal with.
e***s (613)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast shipping, item as described
a***e (326)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very good experience. Excellent service and seller. A+++
j***l (299)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Worked perfectly
a***a (202)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
item as described, quick ship, received as messaged. thx 🙏🏾
r***e (81650)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Seller cancelled order saying - Buyer asked to cancel. NEVER DID I ASK TO CANCEL. Avoid seller!!!
Réponse de : primismedical- Évaluations auxquelles le vendeur (primismedical) a répondu.- Évaluations auxquelles le vendeur (primismedical) a répondu.
Thank you for your feedback. We had previously reached out to inform you about the condition of the items, which unfortunately were damaged and unsalable. We did not receive a response, and we were keen to resolve this matter swiftly to avoid any further complications. We value open communication and are always here to assist. We appreciate your understanding and hope to connect soon to find a solution.