Vous en avez un à vendre?

Des jeux vidéo à la vie réelle : puiser dans Minecraft pour inspirer créativité et

État :
Entièrement neuf
Prix :
72,40 $US
Environ98,97 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Standard Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Sparks, Nevada, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le ven. 31 mai et le mer. 5 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :403452225952
Dernière mise à jour : mai 15, 2024 09:58:40 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Entièrement neuf: Un livre neuf, non lu, non utilisé et en parfait état, sans aucune page manquante ...
Book Title
From Video Games to Real Life: Tapping Into Minecraft to Inspire
Publication Date
2016-09-19
Pages
128
ISBN
9781440843785
Publication Year
2016
Type
Study Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
From Video Games to Real Life : Tapping into Minecraft to Inspire Creativity and Learning in the Library
Item Height
0.4in
Author
Mary L. Gazdik
Item Length
9.2in
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Item Width
6.1in
Item Weight
9 Oz
Number of Pages
128 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Minecraft is more than "just a video game"; it's a powerful tool that librarians and other educators can use to engage students and spark legitimate learning experiences. This book shows you how to use Minecraft as a vehicle to promote learning and creativity, supplying specific, easy-to-replicate programs, ideas, and instructions for hands-on activities. By connecting the game to the maker movement and building off the game's popularity, you'll be able to use Minecraft to promote STEAM (Science, Technology, Engineering, Arts, and Mathematics) learning. The book ties Minecraft to maker activities, learning in the library, three-dimensional printing, literary activities, crafting, and more. The activities in this book will also enable you to help children ages 8-14 to expand their key 21st-century skills, such as collaboration, trial and error, and discovery.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
1440843783
ISBN-13
9781440843785
eBay Product ID (ePID)
220386798

Product Key Features

Author
Mary L. Gazdik
Publication Name
From Video Games to Real Life : Tapping into Minecraft to Inspire Creativity and Learning in the Library
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2016
Type
Study Guide
Number of Pages
128 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.4in
Item Width
6.1in
Item Weight
9 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Z718.3.G58 2016
Reviews
"From start to finish, this volume is a valuable tool for anyone looking to capitalize on the popularity of Minecraft and/or Making." - Booklist Online, "From start to finish, this volume is a valuable tool for anyone looking to capitalize on the popularity of Minecraft and/or Making." -- Booklist Online "Overall, Glendening does an exemplary job of providing libraries with an idea of the tools and resources required to create, organize, and offer a genre-themed avenue into exciting, creative lab activities and STEM programming." -- VOYA
Table of Content
Introduction 1 Minecraft and the Maker Movement2 Minecraft in Real Life Club3 Minecraft and Learning in an Informal Environment4 Minecraft, 3D Printing, and 3D Design5 Minecraft and Literacy Activities6 Minecraft and Making7 Crafting with Minecraft Epilogue Resources Index
Copyright Date
2016
Educational Level
High School, Elementary School
Topic
Library & Information Science / School Media, Library & Information Science / Archives & Special Libraries, Library & Information Science / Administration & Management, Video & Electronic, Library & Information Science / Collection Development
Lccn
2016-029503
Intended Audience
Elementary/High School
Illustrated
Yes
Genre
Games & Activities, Language Arts & Disciplines

Description de l'objet du vendeur

AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% d'évaluations positives
1,8M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
4.9
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (460 222)

e***h (329)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Quick shipping
o***r (439)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thanks.
d***d (323)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
I absolutely love this projector. This was an excellent purchase.

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.