Vous en avez un à vendre?

Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference par

État :
Entièrement neuf
3 disponibles
Prix :
135,26 $US
Environ185,34 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Fairfield, Ohio, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 9 juil. et le ven. 19 juil. à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :395165318939
Dernière mise à jour : mai 19, 2024 08:28:55 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Entièrement neuf: Un livre neuf, non lu, non utilisé et en parfait état, sans aucune page manquante ...
ISBN-13
9783319385761
Type
NA
Publication Name
NA
ISBN
9783319385761
Book Title
Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference
Book Series
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science Ser.
Original Language
English
Publisher
Springer International Publishing A&G
Item Length
11 in
Publication Year
2016
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Author
Harlan E. Spotts
Genre
Business & Economics
Topic
Leadership, Marketing / General, Strategic Planning
Item Weight
222.7 Oz
Item Width
8.3 in
Number of Pages
Xxiii, 230 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Founded in 1971, the Academy of Marketing Science is an international organization dedicated to promoting timely explorations of phenomena related to the science of marketing in theory, research, and practice. Among its services to members and the community at large, the Academy offers conferences, congresses and symposia that attract delegates from around the world. Presentations from these events are published in this Proceedings series, which offers a comprehensive archive of volumes reflecting the evolution of the field. Volumes deliver cutting-edge research and insights, complimenting the Academy s flagship journals, the "Journal of the Academy of Marketing Science (JAMS)" and "AMS Review." Volumes are edited by leading scholars and practitioners across a wide range of subject areas in marketing science. This volume includes the full proceedings from the 2002 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference held in SanibelHarbour Resort, Florida."

Product Identifiers

Publisher
Springer International Publishing A&G
ISBN-10
3319385763
ISBN-13
9783319385761
eBay Product ID (ePID)
240548232

Product Key Features

Original Language
English
Book Title
Proceedings of the 2002 Academy of Marketing Science (Ams) Annual Conference
Number of Pages
Xxiii, 230 Pages
Language
English
Publication Year
2016
Topic
Leadership, Marketing / General, Strategic Planning
Illustrator
Yes
Genre
Business & Economics
Author
Harlan E. Spotts
Book Series
Developments in Marketing Science: Proceedings of the Academy of Marketing Science Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
222.7 Oz
Item Length
11 in
Item Width
8.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Table of Content
Pricing and Social Topics in Marketing.- Exploring Issues in Modern Tourism.- Investigations in Retailing.- International Marketing Management Issues.- Information Use and Customer Behavior.- Relationships in a Business-to-Business Setting.- Globalization and Marketing Challenges.- Selling and Sales Management.- Inquiries in Strategic Marketing.- Building Relationships and Theory in Retailing.- Marketing on the 'Net'.- Issues in Teaching and Research.- Issues and Approaches to Relationship Marketing Research.- The Topic of Tourism: Further Inquiries.- Methodological Perspectives in Marketing.- Internet and International Marketing.- Services.- Poster Presentations.- Variety-Seeking, Loyalty, and Customer Retention.- New Perspectives in Advertising.- Issues in Marketing Education.- Consumer Attitudes and Choice.
Copyright Date
2015

Description de l'objet du vendeur

grandeagleretail

grandeagleretail

98,3% d'évaluations positives
2,7M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (1 025 535)

9***n (127)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
nice
e***l (55)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As listed, no problems.
e***l (55)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As listed, no problems.

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.