Vous en avez un à vendre?

Vrai luxe: comment les marques de luxe peuvent créer de la valeur pour le long terme

État :
Très bon
Prix :
13,78 $US
Environ18,96 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : NY, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le lun. 24 juin et le ven. 28 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :394495011490
Dernière mise à jour : mars 13, 2024 08:15:26 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Title
Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter
ISBN
9781137395566
EAN
9781137395566
Subject Area
Business & Economics, Référence
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Item Length
8.5 in
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.8 in
Author
Misha Pinkhasov, Rachna Joshi Nair
Item Width
6 in
Item Weight
16 Oz
Number of Pages
VIII, 228 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.

Product Identifiers

Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1137395567
ISBN-13
9781137395566
eBay Product ID (ePID)
201711790

Product Key Features

Author
Misha Pinkhasov, Rachna Joshi Nair
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Référence
Number of Pages
VIII, 228 Pages

Dimensions

Item Length
8.5 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6 in
Item Weight
16 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Reviews
"The authors' research and analysis is methodical and clear, and their vision accurate. This book is an excellent tool for perfecting ones understanding of luxury. A veritable bible for both professionals and students." - Yaffa Assouline, Founder and Editor-in-Chief of LuxuryCulture.com 'Neither enthralled by luxury's glamor nor over-critical of its excesses, the authors offer an informed and balanced assessment of the industry's current condition and how it must prepare for the future.' - Soumitra Dutta, Dean, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell University, New York
Table of Content
Introduction 1. A Dilemma Across Time and Culture 2. The Strengths and Weaknesses of Luxury 3. The Environment for Luxury 4. Luxury and the Search for Meaning 5. Towards a Socially Valuable Business 6. Creating a Culture of Shared Value 7. Adapting the Business Model 8. The Outlook for Luxury
Copyright Date
2014
Dewey Decimal
338.47
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Numéro de TVA :
  • GB 724498118
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% d'évaluations positives
1,2M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.8
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (514 550)

1***d (174)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
awesome book, excellent condition. Thank You
t***e (31)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Quick delivery, ordered multiple items they all arrived together and in great condition.
t***e (31)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Quick delivery, ordered multiple items they all arrived together and in great condition.

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.