Photo 1 sur 1
Vrai luxe: comment les marques de luxe peuvent créer de la valeur pour le long terme
État :
Expédition :
Lieu : NY, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le lun. 24 juin et le ven. 28 juin à 43230
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
Magasinez en toute confiance
Informations sur le vendeur
- 97,9% d'évaluations positives
Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :394495011490
Dernière mise à jour : mars 13, 2024 08:15:26 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Title
- Real Luxury: How Luxury Brands Can Create Value for the Long Ter
- ISBN
- 9781137395566
- EAN
- 9781137395566
- Subject Area
- Business & Economics, Référence
- Publication Name
- Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
- Item Length
- 8.5 in
- Publisher
- Palgrave Macmillan The Limited
- Subject
- Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
- Publication Year
- 2014
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Item Height
- 0.8 in
- Item Width
- 6 in
- Item Weight
- 16 Oz
- Number of Pages
- VIII, 228 Pages
À propos de ce produit
Product Information
Real Luxury examines what a 'luxury brand' is from economic, sociological and psychological standpoints. It spells out the challenges the industry is facing and puts forward a new, practical model aimed at reviving and protecting luxury brands, based on the authors' hands-on experience in the industry.
Product Identifiers
Publisher
Palgrave Macmillan The Limited
ISBN-10
1137395567
ISBN-13
9781137395566
eBay Product ID (ePID)
201711790
Product Key Features
Publication Name
Real Luxury : How Luxury Brands Can Create Value for the Long Term
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing / General, Consumer Guides, Investments & Securities / Commodities / General, Industries / General, General, Management
Publication Year
2014
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics, Référence
Number of Pages
VIII, 228 Pages
Dimensions
Item Length
8.5 in
Item Height
0.8 in
Item Width
6 in
Item Weight
16 Oz
Additional Product Features
Intended Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Hf5410-5417.5
Reviews
"The authors' research and analysis is methodical and clear, and their vision accurate. This book is an excellent tool for perfecting ones understanding of luxury. A veritable bible for both professionals and students." - Yaffa Assouline, Founder and Editor-in-Chief of LuxuryCulture.com 'Neither enthralled by luxury's glamor nor over-critical of its excesses, the authors offer an informed and balanced assessment of the industry's current condition and how it must prepare for the future.' - Soumitra Dutta, Dean, S.C. Johnson Graduate School of Management, Cornell University, New York
Table of Content
Introduction 1. A Dilemma Across Time and Culture 2. The Strengths and Weaknesses of Luxury 3. The Environment for Luxury 4. Luxury and the Search for Meaning 5. Towards a Socially Valuable Business 6. Creating a Culture of Shared Value 7. Adapting the Business Model 8. The Outlook for Luxury
Copyright Date
2014
Dewey Decimal
338.47
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Description de l'objet du vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Numéro de TVA :
- GB 724498118
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :394495011490
Dernière mise à jour : mars 13, 2024 08:15:26 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Expédition et manutention
Lieu où se trouve l'objet :
NY, États-Unis
Expédition :
Monde entier
Lieux exclus :
Afrique du Sud, Alaska/Hawaii, Argentine, Barbade, Brésil, Chine, Guadeloupe, Guyane française, Irlande, Libye, Martinique, Mexique, Nouvelle-Calédonie, Polynésie française, Protectorats des États-Unis, Royaume-Uni, Russie, Réunion, Ukraine, Venezuela
Expédition et manutention | À | Service | Livraison*Voir les remarques sur la livraison |
---|---|---|---|
Expédition sans frais | États-Unis | Expédition au tarif économique (USPS Media MailTM) | Livraison prévue entre le lun. 24 juin et le ven. 28 juin à 43230 |
Délai de manutention |
---|
Expédition dans les 2 jours ouvrables après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Des taxes peuvent s'appliquer à la conclusion de la transaction. En savoir plusEn savoir plus au sujet du paiement de taxes sur les achats eBay. |
Taxe de vente pour cet objet (394495011490)
Taxe de vente pour cet objet (394495011490)
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Modalités de renvoi
Après réception de l'objet, contactez le vendeur dans un délai de | Mode de remboursement |
---|---|
30 jours | Remboursement |
Les frais d'expédition du renvoi sont à la charge de l'acheteur.
Détails du paiement
Modes de paiement
Catégories populaires de cette Boutique
Évaluations comme vendeur (514 550)
1***d (174)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
awesome book, excellent condition. Thank You
t***e (31)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Quick delivery, ordered multiple items they all arrived together and in great condition.
t***e (31)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Quick delivery, ordered multiple items they all arrived together and in great condition.