Vous en avez un à vendre?

Livre de développement de jeux iPhone de début par Bakhyryev, Marsh, Wing, Cabrera

État :
Bon
Prix :
7,49 $US
Environ10,26 $C
Expédition :
2,00 $US (environ 2,74 $C) Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Longmont, Colorado, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le jeu. 30 mai et le mar. 4 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :393542497747

Caractéristiques de l'objet

État
Bon: Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, ...
Book Title
Beginning iPhone Games Development
Narrative Type
Nonfiction
Author
Ian Marsh, Peter Bakhyryev, Ben Smith, Eric Wing, P. J. Cabrera
Topic
Games
ISBN
9781430225997
Publication Year
2010
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
iPhone Games Development
Features
New Edition
Item Length
9.3in
Publisher
Apress L. P.
Item Width
7.5in
Item Weight
47.7 Oz
Number of Pages
728 Pages

À propos de ce produit

Product Information

iPhone games are hot Just look at the numbers. Games make up over 25 percent of total apps and over 70 percent of the most popular apps. Surprised? Of course not Most of us have filled our iPhone or iPod touch with games, and many of us hope to develop the next best-selling, most talked-about game. You've probably already read and mastered Beginning iPhone 3 Development; Exploring the iPhone SDK , the best-selling second edition of Apress's highly acclaimed introduction to the iPhone and iPod touch by developers Dave Mark and Jeff LaMarche. This book is the game-specific equivalent, providing you with the same easy-to-follow, step-by-step approach, more deep technical insights, and that familiar friendly style. While games are all about fun, at the same time, they're serious business. With this Beginning iPhone Games Development book, you're going to roll up your sleeves and get your hands dirty with some hardcore coding. While you may have written games before, this book will take you further, immersing you in the following topics: Game graphics and animation with UIKit, Quartz, Core Animation, and OpenGL ES Game audio with OpenAL, MediaPlayer Framework, AV Foundation, and AudioSession Game networking with GameKit, Bonjour, and Internet sharing For those looking for iPad game development coverage and/or iOS 5 SDK specific game coverage, check out the published Beginning iOS 5 Games Development by Lucas Jordan from Apress.

Product Identifiers

Publisher
Apress L. P.
ISBN-10
1430225998
ISBN-13
9781430225997
eBay Product ID (ePID)
77389835

Product Key Features

Author
Ian Marsh, Peter Bakhyryev, Ben Smith, Eric Wing, P. J. Cabrera
Publication Name
iPhone Games Development
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
New Edition
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
728 Pages

Dimensions

Item Length
9.3in
Item Width
7.5in
Item Weight
47.7 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
1 Vol.
Lc Classification Number
Qa76.8.M3
Edition Description
New Edition
Table of Content
A Revolutionary Gaming Platform: Games for Everyone, Anytime, Anywhere.- Developing iPhone Games: Peeking Inside the iPhone Toolbox.- Moving Images on a Small Screen--UIKit Controls.- She Shoots, She Hits, She Scores!.- Flipping Out and Sweeping Away with Core Animation.- OpenGL Basics: Wrapping Your Head Around the OpenGL API.- Putting It Together: Making a Game in OpenGL.- The Next Steps: Atlases, Sprites, and Particles-- Oh My!.- to Core Audio.- Making Noise with OpenAL.- 3D Audio--Turning Noise into Game Sounds.- Streaming: Thumping, Pulse-Quickening Game Excitement.- Networking for iPhone Games: Introduction.- Going Head to Head.- Party Time.- Connecting with the Outside World.- Putting It All Together: Now Comes the Fun Part.
Copyright Date
2010
Topic
Programming / Games, Programming / Mobile Devices, Operating Systems / Apple (Mac OS & iOS), Hardware / Mobile Devices, Programming / Macintosh, Enterprise Applications / General
Lccn
2010-283634
Dewey Decimal
794.815265
Intended Audience
Scholarly & Professional
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers

Description de l'objet du vendeur

Embark Mountain

Embark Mountain

100% d'évaluations positives
5,8K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
5.0
Justesse des frais d'expédition
4.9
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (2 331)

r***3 (72)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent! And different. Thank you.
o***e (121)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Awesome seller! Shipped immediately, great packaging, and the shirt is absolutely awesome! I highly recommend you purchase from them! 
m***n (2514)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Nice Earrings, Smooth Transaction, Thanks!

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.