Vous en avez un à vendre?

La roue d'épingle : stratégie contre culture, et le gagnant est... améliorer l'O...

État :
Bon
Prix :
18,77 $US
Environ25,82 $C
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Orem, Utah, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le ven. 21 juin et le ven. 28 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :387008252532
Dernière mise à jour : juin 14, 2024 12:33:36 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon: Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, ...
Release Year
2017
ISBN
9781532028335
Publication Year
2017
Format
Trade Paperback
Language
English
Book Title
Pinwheel : Strategy Versus Culture, and the Winner Is ... Improving the Odds in Your Favor
Author
Steve Church, Terry Cain
Item Length
0.3 in
Publisher
iUniverse, Incorporated
Genre
Business & Economics, Fiction
Topic
Careers / General, General
Item Width
0.2 in
Number of Pages
120 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Remember that colorful childhood toy that spins? Each vane of a pinwheel looks the same and catches the same wind, spinning the wheel around. If one vane is damaged, the pinwheel slows down or stops. Many think of the pinwheel as a childhood diversion, but when you envision it as a metaphor for delivering great customer service, it means much more. In this book, Steve Church and Terry Cain define great customer service and explain how it increases employee engagement, boosts repeat business, and drives greater profitability. Delivering it, however, can be daunting - especially in a changing business environment where social media influences buyers. There are also pressures to reduce costs while providing employees with purpose and meaning. Those challenges, however, should not stop you from plotting a path toward customer service excellence. Help every employee understand the importance of great customer service and his or her role in delivering it with The Pinwheel. ________________________________________________________ Through their many years in private sector business, Steve and Terry have learned that the culture of a business can be a company's most powerful weapon or a major roadblock to success. The most successful high performance cultures are those designed by and with your entire team --Ann Rhoades, founder, People Ink Steve and Terry have been my friends and colleagues for several decades, working together with me at Avnet for most of those years. They were instrumental in our success, most notably for their leadership in establishing "customer service" as our #2 core value (following integrity) globally. During my 13 years as Chairman and CEO, we grew the company from $6B to $26B+, and I am confident that would not have been possible without their persistent efforts to ensure we lived up to that core value. This book is based on their real- world experiences and successes, which they are sharing to help you become a more effective leader. --Roy Vallee, former CEO and chairman, Avnet, Inc.

Product Identifiers

Publisher
iUniverse, Incorporated
ISBN-10
1532028334
ISBN-13
9781532028335
eBay Product ID (ePID)
240396539

Product Key Features

Book Title
Pinwheel : Strategy Versus Culture, and the Winner Is ... Improving the Odds in Your Favor
Author
Steve Church, Terry Cain
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Careers / General, General
Publication Year
2017
Genre
Business & Economics, Fiction
Number of Pages
120 Pages

Dimensions

Item Length
0.3 in
Item Width
0.2 in

Additional Product Features

Copyright Date
2016
Target Audience
Trade

Description de l'objet du vendeur

OnTimeBooks

OnTimeBooks

96,7% d'évaluations positives
69K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.8
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (15 636)

7***s (238)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As expected
e***o (861)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very happy with this purchase! Thank you!
7***s (238)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As expected

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.