Photo 1 sur 1
Écoutez un peu !: Comment se connecter aux clients et réduire le bruit par Karen Mangia
État :
10 disponibles
Expédition :
Lieu : Ohio, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le lun. 10 juin et le ven. 14 juin à 43230
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
Magasinez en toute confiance
Informations sur le vendeur
- 98,3% d'évaluations positives
Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :386720596796
Dernière mise à jour : avr. 11, 2024 01:35:37 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- ISBN-13
- 9781119723851
- Book Title
- Listen Up!
- ISBN
- 9781119723851
- Publication Year
- 2020
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Listen Up!: How to Tune in to Customers and Turn Down the Noise
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- John Wiley & Sons INC International Concepts
- Item Width
- 163mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 344g
- Number of Pages
- 192 Pages
À propos de ce produit
Product Information
There's one voice that matters more than any other: the voice of the customer. Learn how to fully understand the number one source of your organization's prosperity, profits, and productivity. These actionable insights will help you to better connect with your customers and gain an undeniable lead over your competition. Listen Up!: How to Tune In to Customers and Turn Down the Noise teaches readers how to create a customer experience that's built on listening and designed for engagement. Author and Salesforce executive Karen Mangia has created a practical and comprehensive examination of how best-of-breed companies listen and respond to customer demands-creating a foundation of customer success, loyalty, and brand evolution. Listen Up! features discussions about: How to go beyond the survey: best practices associated with customer understanding, customer experience, and customer service How to move from deep listening to data-based insights into customer behavior The statistics and stories behind companies, organizations, and even city governments that have created a customer-centric culture How powerful new questions can offer a fresh perspective into any customer, anywhere: empowering your customer-facing teams, including sales teams, in the current market Winning greater mindshare, and market share, with a fresh look at the future of customer service, customer success, and customer satisfaction Perfect for anyone in a leadership or management role in a customer-facing organization, including sales teams, business development leaders and marketing professionals, Listen Up! belongs on the bookshelves of executives, customer service and success employees, and leaders who want to better engage with the one voice that matters most: the voice of the customer.
Product Identifiers
Publisher
John Wiley & Sons INC International Concepts
ISBN-13
9781119723851
eBay Product ID (ePID)
19046590554
Product Key Features
Publication Name
Listen Up!: How to Tune in to Customers and Turn Down the Noise
Format
Hardcover
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2020
Type
Textbook
Number of Pages
192 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
163mm
Item Weight
344g
Additional Product Features
Country/Region of Manufacture
United States
Description de l'objet du vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Numéro de TVA :
- GB 324767388
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :386720596796
Dernière mise à jour : avr. 11, 2024 01:35:37 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Expédition et manutention
Lieu où se trouve l'objet :
Ohio, États-Unis
Expédition :
Monde entier
Lieux exclus :
Barbade, Biélorussie, Guadeloupe, Guyane française, Libye, Martinique, Nouvelle-Calédonie, Panama, Papouasie-Nouvelle-Guinée, Polynésie française, Russie, Réunion, Samoa, Ukraine, Venezuela
Expédition et manutention | Chaque objet supplémentaire | À | Service | Livraison*Voir les remarques sur la livraison |
---|---|---|---|---|
Expédition sans frais | Sans frais | États-Unis | Expédition standard (Standard Int'l Postage) | Livraison prévue entre le lun. 10 juin et le ven. 14 juin à 43230 |
Délai de manutention |
---|
Expédition dans les 10 jours ouvrables après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Des taxes peuvent s'appliquer à la conclusion de la transaction. En savoir plusEn savoir plus au sujet du paiement de taxes sur les achats eBay. |
Taxe de vente pour cet objet (386720596796)
Taxe de vente pour cet objet (386720596796)
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Modalités de renvoi
Après réception de l'objet, contactez le vendeur dans un délai de |
---|
30 jours |
Les frais d'expédition du renvoi sont à la charge de l'acheteur.
Détails du paiement
Modes de paiement
Évaluations comme vendeur (24 810)
b***e (175)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Just what I was looking for, a gift for my hubby.
u***o (809)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great item thanks
e***l (807)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great ebayer