Vous en avez un à vendre?

Clickers in the Classroom : utiliser des systèmes de réponse en classe pour augmenter l'élève

État :
Très bon
2 disponibles
Prix :
9,39 $US
Environ12,87 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Simi Valley, California, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 4 juin et le sam. 8 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :386628013715
Dernière mise à jour : mars 16, 2024 10:25:42 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Book Title
Clickers in the Classroom: Using Classroom Response Systems to In
ISBN
9781620362792
Series
Higher Education Ser.
Publication Year
2015
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Publication Name
Clickers in the Classroom : Using Classroom Response Systems to Increase Student Learning
Author
Peter D. Wallis
Item Length
9in
Publisher
Stylus Publishing, LLC
Item Width
6in
Item Weight
12.5 Oz
Number of Pages
160 Pages

À propos de ce produit

Product Information

With classroom response systems (or CRSs, also known as Student Response Systems, Individual Response Systems, or, informally, "clickers") in use in higher education for some 20 years, there is now both ample research and a wealth of examples and ideas to draw on for faculty who are contemplating their use, or exploring new ways to integrate them in their teaching. The research demonstrates that, integrated purposefully in courses, the use of clickers aligns with what neuroscience tells us about the formation of memory and the development of learning. In addition, they elicit contributions from otherwise reticent students and enhance collaboration, even in large lecture courses; foster more honest responses to discussion prompts; increase students' engagement and satisfaction with the classroom environment; and provide an instantaneous method of formative assessment. This book presents a brief history of the development of CRSs and a survey of empirical research to provide a context for current best practices, and then presents seven chapters providing authentic, effective examples of the use of clickers across a wide range of academic disciplines, demonstrating how they can be effective in helping students to recognize their misconceptions and grasp fundamental concepts. Like all pedagogical interventions, classroom response systems are no panacea, and the experienced contributors candidly describe avoidable pitfalls while demonstrating how clickers can deepen student learning and how, by providing instantaneous feedback, they enable teachers to make adjustments on the fly to better address student understandings or misunderstandings. The final chapter explores pros and cons of response systems that use mobile devices and smart phones, and the book concludes with an annotated list of further resources, such as books, articles, and videos.

Product Identifiers

Publisher
Stylus Publishing, LLC
ISBN-10
1620362791
ISBN-13
9781620362792
eBay Product ID (ePID)
208663190

Product Key Features

Author
Peter D. Wallis
Publication Name
Clickers in the Classroom : Using Classroom Response Systems to Increase Student Learning
Format
Hardcover
Language
English
Series
Higher Education Ser.
Publication Year
2015
Type
Textbook
Number of Pages
160 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Width
6in
Item Weight
12.5 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1028.3.C625 2015
Table of Content
1) What's Constant? Clickers Across Contexts - Peter D. Wallis 2) Who's in the Room? Using Clickers to Assess Students' Needs, Attitudes, and Prior Knowledge - Traci Freeman and Brian Vanden Heuvel 3) Using Clickers in the Arts and Humanities - David S. Goldstein 4) Using Clickers in the Social Sciences - Ron Krabill 5) Using Clickers in Science, Technology, Engineering, and Mathematics - Robyn Goacher, Danyelle Moore, Luis Sanchez, Paul R. Schupp and Yonghong Tong 6) Making Biostatistics "Click" - Paul S. Weiss 7) When the Lesson Is in the Question: Illuminating Research Methodology Using Clickers - Christopher H. Wade 8) Using Clickers in Hospitality and Other Professional Programs - Alison Green 9) Using Clickers in Higher Education to Train Tutors in Learning Centers - Ashley Harris Paul 10) The Answer Is at Hand: Cell Phones as Transitional Educational Technology - Alyson Indrunas Appendix: Further Resources - Peter D. Wallis About the Editors and Contributors Index
Copyright Date
2015
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Computers & Technology, Classroom Management, Higher, Teaching Methods & Materials / General
Lccn
2014-047014
Dewey Decimal
371.39
Dewey Edition
23
Genre
Education

Description de l'objet du vendeur

Books From California

Books From California

99,2% d'évaluations positives
388K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
4.9
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (178 232)

r***2 (2843)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent
l***i (1891)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Arrived today. Thanks for the great service*****
k***e (2186)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
AOK

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.