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Communications intégrées de publicité, de promotion et de marketing, édition mondiale
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Dernière mise à jour : déc. 22, 2020 01:12:30 HNEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Topic
- Marketing
- Subject
- Business & Economics
- Special Attributes
- Paperback – 2016, Text Book Not include Access Code or CD., Published:01/01/2016, Pearson Education Dorling Kindersley; 7th edition
- ISBN
- 9780133866339
- Publication Year
- 2014
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
- Item Height
- 1.2in
- Item Length
- 10.8in
- Publisher
- Pearson Education
- Item Width
- 8.5in
- Item Weight
- 35.8 Oz
- Number of Pages
- 512 Pages
À propos de ce produit
Product Information
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Product Identifiers
Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133866335
ISBN-13
9780133866339
eBay Product ID (ePID)
208773053
Product Key Features
Publication Name
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2014
Type
Textbook
Number of Pages
512 Pages
Dimensions
Item Length
10.8in
Item Height
1.2in
Item Width
8.5in
Item Weight
35.8 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hf5415.123.C58 2015
Edition Number
7
Table of Content
Part One THE IMC FOUNDATION 1. Integrated Marketing Communications 2. Brand Management 3. Buyer Behaviors 4. The IMC Planning Process Part Two IMC ADVERTISING TOOLS 5. Advertising Campaign Management 6. Advertising Design 7. Traditional Media Channels Part Three IMC MEDIA TOOLS 8. Digital and Alternative 9. Social Media 10. Alternative Marketing Part Four IMC PROMOTIONAL TOOL 11. Database and Direct Response Marketing and Personal Selling 12. Sales Promotion 13. Public Relations and Sponsorship Programs Part Five IMG ETHICS, REGULATION, AND EVALUATION 14. Relations and Ethical Concerns 15. Evaluating an Integrated Marketing Program
Copyright Date
2016
Target Audience
College Audience
Topic
Marketing / General, Advertising & Promotion
Dewey Decimal
659.1
Dewey Edition
23
Genre
Business & Economics
Description de l'objet du vendeur
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Numéro de l'objet eBay :383482199750
Dernière mise à jour : déc. 22, 2020 01:12:30 HNEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
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Lieu où se trouve l'objet :
Fort Lauderdale, Florida, États-Unis
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Lieux exclus :
Barbade, Guadeloupe, Guyane française, Libye, Martinique, Nouvelle-Calédonie, Polynésie française, Russie, Réunion, Ukraine, Venezuela
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w***0 (220)- Évaluation laissée par l'acheteur.
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t***h (434)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Il y a plus d'un an
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o***d- Évaluation laissée par l'acheteur.
Il y a plus d'un an
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Brand new and unused workbook/lab manual was just what I was looking for. Thanks a million!!!!
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- août 16, 2016
Amazing Book
État : OccasionVendu par : bsaunders2013