L'objet est en rupture de stock.
Vous en avez un à vendre?

Marketing Facebook : concevoir votre prochaine campagne marketing par Levy, Justin R.

by Levy, Justin R. | PB | LikeNew
État :
Comme neuf
Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, ... En savoir plussur l'état
Prix :
5,71 $US
Environ7,82 $C
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Aurora, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mer. 26 juin et le sam. 29 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :374592996615
Dernière mise à jour : mai 31, 2024 04:45:55 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Comme neuf
Un livre qui a l’air neuf mais qui a été lu. La couverture ne présente pas d’usure et la jaquette est incluse (dans le cas des livres reliés). Il n'y a aucune page manquante ou endommagée, aucun pli, aucune déchirure, aucun passage surligné ou souligné et aucune inscription en marge. Il est possible que le contreplat porte d'infimes marques d'identification. Le livre présente des traces d'usure infimes. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“Pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780789743213
Book Title
Facebook Marketing : Designing Your Next Marketing Campaign
Book Series
Que Biz-Tech Ser.
Publisher
Que
Item Length
6.1 in
Edition
2
Publication Year
2010
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.4 in
Author
Justin R. Levy
Features
New Edition
Genre
Computers, Business & Economics
Topic
Marketing / General, Web / General, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing
Item Weight
10.7 Oz
Item Width
9 in
Number of Pages
216 Pages

À propos de ce produit

Product Information

The All-New, Up-to-the-Minute Guide to Facebook® Marketing: Better Techniques, Better Results ! In this completely revised book, top Facebook marketer Justin R. Levy shows how to use Facebook to attract more customers and earn more profits. This isn't hype: It's actionable information based on the real experiences of companies and individuals who have used Facebook to supercharge their businesses and careers. Levy covers it all, from the absolute basics to attracting visitors and building your community. You'll discover the latest tools and Facebook Apps-and new best practices for everything from search to privacy. Packed with real case studies, this is the only Facebook business guide you need: your fast, complete blueprint for success. Coverage includes · Learning from the pioneers and avoiding beginner's mistakes · Developing a winning Facebook marketing strategy · Establishing a presence that starts working fast and grows with you · Designing Facebook ads that drive more clickthroughs at lower cost · Using Facebook Connect and Live Stream Box to reach customers outside Facebook · Monitoring what customers are saying about you in real-time · Communicating more powerfully with widgets and Apps · Addressing privacy concerns · Building communities that promote loyalty and innovation · Using Sweepstakes and other traffic builders · Mastering advanced Facebook marketing tips, tricks, and hacks · Preparing for the future of Facebook

Product Identifiers

Publisher
Que
ISBN-10
0789743213
ISBN-13
9780789743213
eBay Product ID (ePID)
78655582

Product Key Features

Edition
2
Book Title
Facebook Marketing : Designing Your Next Marketing Campaign
Number of Pages
216 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Web / General, Web / Social Media, E-Commerce / Internet Marketing
Publication Year
2010
Features
New Edition
Illustrator
Yes
Genre
Computers, Business & Economics
Author
Justin R. Levy
Book Series
Que Biz-Tech Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
10.7 Oz
Item Length
6.1 in
Item Width
9 in

Additional Product Features

Dewey Edition
22
Lccn
2010-005894
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
658.8/72
Edition Description
New Edition
Lc Classification Number
Hf5415.1265
Copyright Date
2010

Description de l'objet du vendeur

ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,8M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (5 224 464)

2***i (2559)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great condition, packaging and fast shipping.
m***l (995)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great book
s***6 (976)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
A+seller

Évaluations et avis sur le produit

4.0
1 évaluations du produit
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Avis les plus pertinents

  • Facebook Marketing

    I think a lot of businesses and entrepreneurs are still a bit wary about Facebook. Without a doubt, Facebook is the focal point of a lot of activity with many potential customers waiting to hear about your product. Unfortunately, the open communication that makes Facebook great doesn't always connect well with keeping private and public lives separate. Facebook Marketing clarifies the pros and cons of marketing on Facebook. It then goes into detail about how to market successfully on and off the site. Moreover, the book doesn't just cover creating an account and adding pictures of your dog. It looks into how to create attractive pages, placing ads on Facebook, and even creating Facebook apps. In this way, the book provides a nice overview of a variety of promotional options.