Vous en avez un à vendre?

Tout pour un : 10 stratégies pour établir des partenariats clients de confiance

by Sobel, Andrew | HC | VeryGood
État :
Très bon
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... En savoir plussur l'état
3 disponibles
Prix :
5,90 $US
Environ8,04 $C
Ayez l'esprit tranquille. Expédition et renvois gratuits.
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Aurora, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le ven. 31 mai et le lun. 3 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :373534549401
Dernière mise à jour : mai 21, 2024 18:25:07 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon
Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent et la jaquette (si applicable) est incluse (dans le cas des livres à reliure). Il n'y a aucune page manquante ou endommagée, aucun pli, aucune déchirure, aucun passage surligné ou souligné et aucune inscription en marge. Il est possible que le contreplat porte d'infimes marques d'identification. Le livre présente des traces d'usure infimes. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Hardcover
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
No
ISBN
9780470380284
Book Title
All for One : 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships
Item Length
9.2in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Publication Year
2009
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.5in
Author
Andrew Sobel
Genre
Business & Economics, Political Science
Topic
Political Process / General, Consumer Behavior, Customer Relations, General
Item Width
6.3in
Item Weight
18.4 Oz
Number of Pages
320 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Corporate clients are demanding more value from their external advisors, and consolidating their business around a smaller number of firms. These trends are forcing a variety of service providers--from consulting firms to large banks--to confront a series of difficult challenges: How do we create an 'all-for-one, one-for-all' culture in which the whole is greater than the sum-of-the-parts and we succeed in leveraging our global network to deliver value to clients? How do we mobilize the right people, resources, and ideas--across a multitude of organizational and geographic boundaries--into each and every client relationship? How do we evolve from a trusted advisor to a trusted partner and build multi-year, institutional relationships? All for One answers these questions with an innovative and comprehensive model for developing enduring, institutional client relationships--what Andrew Sobel refers to as Level 6 Trusted Client Partnerships. It offers readers ten specific strategies that are thoroughly supported by case studies, best practices from leading firms, and implementation tools. The individual professional is principally responsible for five of these strategies, while the firm--the institution--must support and drive the other five. When you successfully execute against all ten of these building blocks, you develop long-term, professional-client partnerships that provide great value to the client and high levels of personal satisfaction and profitability for the service provider.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470380284
ISBN-13
9780470380284
eBay Product ID (ePID)
71107002

Product Key Features

Book Title
All for One : 10 Strategies for Building Trusted Client Partnerships
Author
Andrew Sobel
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Political Process / General, Consumer Behavior, Customer Relations, General
Publication Year
2009
Genre
Business & Economics, Political Science
Number of Pages
320 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
1.5in
Item Width
6.3in
Item Weight
18.4 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.5.S6215 2009
Reviews
All for One is thought provoking and actionable, making it a valuable roadmap for building trust and mutual benefit between clients and advisors. ? Ralph W. Shrader , Chairman and Chief Executive Officer, Booz Allen Hamilton In All for One, Andrew Sobel takes an important, further step in defining great client relationships by eloquently describing how to build trusted partnerships. ? Sir Winfried Bischoff , Chairman, Citigroup All for One is a goldmine of best practices. Five years? scrutiny of 50 major service-based relationships'combined with the author's deep expertise on what makes service firms successful'make Andrew Sobel's guidance accessible, credible, and invaluable. ? Edward E. Nusbaum , Chief Executive Officer, Grant Thornton LLP
Table of Content
Introduction: Transforming Your Client Relationships 1 Part I A Road Map For Building Trusted Client Partnerships 1 Reaching Level 6: Trusted Client Partner 13 2 Employing 10 Integrated Strategies 25 Part II The Five Individual Strategies 3 Strategy One: Becoming an Agenda Setter 35 4 Strategy Two: Developing Relationship Capital 59 5 Strategy Three: Engaging New Clients 85 6 Strategy Four: Institutionalizing Client Relationships 111 7 Strategy Five: Adding Multiple Layers of Value 131 Part III The Five Institutional Strategies 8 Strategy Six: Targeting the Right Clients 161 9 Strategy Seven: Building a Client Leadership Pipeline 173 10 Strategy Eight: Promoting Collaboration 199 11 Strategy Nine: Listening to Clients 237 12 Strategy Ten: Creating a Unique Client Experience 247 Part IV Frequently Asked Questions and Conclusion 13 Answers to the Most Commonly Asked Questions about Building Client Relationships 267 14 Conclusion 295 Index 299
Copyright Date
2009
Lccn
2015-473564
Dewey Decimal
658.8/12
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,6M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (5 196 599)

y***d (640)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great seller
a***o (251)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great seller and great product 👍
f***s (323)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good seller - I would buy from them again.

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.