Vous en avez un à vendre?

Communiquer dans les crises extrêmes : leçons du bord par Elina R. Tachkova Pape

État :
Entièrement neuf
3 disponibles
Prix :
68,40 $US
Environ93,69 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Fairfield, Ohio, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 11 juin et le sam. 22 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :364773081701
Dernière mise à jour : mai 09, 2024 20:29:26 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Entièrement neuf: Un livre neuf, non lu, non utilisé et en parfait état, sans aucune page manquante ...
ISBN-13
9780367556815
Book Title
Communicating in Extreme Crises
ISBN
9780367556815
Publication Year
2023
Series
Routledge New Directions in PR and Communication Research Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Communicating in Extreme Crises : Lessons from the Edge
Author
W. Timothy Coombs, Elina R. Tachkova
Item Length
9.2in
Publisher
Taylor & Francis Group
Item Width
6.1in
Item Weight
11 Oz
Number of Pages
158 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This book is an evidence-based approach to handling common, extreme crises. Extreme crises involve strong moral outrage; moral outrage creates situations where traditional crisis communication advice no longer is effective. These extreme crises create unique demands for crisis managers.

Product Identifiers

Publisher
Taylor & Francis Group
ISBN-10
0367556812
ISBN-13
9780367556815
eBay Product ID (ePID)
14062936890

Product Key Features

Author
W. Timothy Coombs, Elina R. Tachkova
Publication Name
Communicating in Extreme Crises : Lessons from the Edge
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2023
Series
Routledge New Directions in PR and Communication Research Ser.
Type
Textbook
Number of Pages
158 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Width
6.1in
Item Weight
11 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd49.3.T33 2022
Table of Content
1 Evidence-based crisis communication: how research helps us to understand what works Research methods: creating evidence Evidence-based approach to crisis communication Summary References 2 The basics of crisis management Risk management Crisis management The regenerative model Summary References 3 Understanding the value of and limitations to crisis communication Crisis communication Crisis interventions Summary References 4 Mapping extreme crises as part of crisis preparation Crisis types: the starting point for preparation Crisis preparation: basics and consideration of extreme crises Summary References 5 Understanding extreme crises: management misconduct and scansis Moral outrage: basics and connection to crises Management misconduct Scansis Race and crisis Why worry about extreme crises Summary References 6 Considering boundary conditions and rethinking crisis communication outcomes Boundary conditions Danger: flawed conclusions about crisis interventions in extreme crises Rethinking crisis outcomes Summary References 7 Articulating guidance for extreme crises Extreme crises: the role of moral outrage Optimal crisis interventions following extreme crises Guidance for crisis practitioners Future direction for crisis communication research Summary References 8 VW emissions scandal Background on Volkswagen (VW) Description of the emissions scandal Overview of the crisis intervention Summary of stakeholder reactions Discussion questions References 9 Purdue Pharma and OxyContin crisis Background on Purdue Pharma Description of the OxyContin crisis Overview of crisis intervention Summary of stakeholder reactions Discussion questions References 10 BP and the Texas City explosion, 2005 Background on BP Description of the Texas City explosion Overview of the crisis intervention Summary of stakeholder reactions Discussion questions References 11 Westpac money laundering Background on Westpac Description of the Westpac money laundering case Overview of the crisis intervention Reactions to the crisis and crisis interventions Discussion questions References 12 Wells Fargo and secret accounts Background on Wells Fargo Description of secret accounts case Overview of crisis intervention Summary of stakeholder reactions Discussion questions References 13 EF Hutton and check-kiting Background on EF Hutton Description of EF Hutton check-kiting case Overview of crisis interventions Summary of stakeholder reactions Discussion questions References 14 The Mylan Pharmaceuticals price hike Background on Mylan Pharmaceuticals Description of the Mylan price hike case Overview of crisis intervention Summary of stakeholder reactions Discussion questions References 15 Rio Tinto destroys cultural site Background on Rio Tinto Description of the Juukan Gorge case Overview of crisis interventions Summary of stakeholder reactions Discussion questions References 16 COVID-19 and pandemic communication What is a pandemic, and how does it affect organizations? Anxiety as a driver for pandemic communication Sample COVID-19 messages Discussion questions References 17 What we have learned Models of crisis management Reflecting on the importance of the crisis intervention Guidance for extremophile crisis managers Conclusion References Index
Copyright Date
2022
Target Audience
College Audience
Topic
Communication Studies, Public Relations, General, Economics / General
Lccn
2021-047763
Dewey Decimal
658.4/056
Dewey Edition
23/Eng/20211001
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Language Arts & Disciplines

Description de l'objet du vendeur

grandeagleretail

grandeagleretail

98,2% d'évaluations positives
2,7M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (1 023 613)

d***1 (943)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thanks
2***7 (1399)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Well packed and on time.
4***6 (255)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
A+A+A+A+A+

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.