Vous en avez un à vendre?

GPU Pro 360 Guide to Lighting par Wolfgang Engel

État :
Très bon
Prix :
64,73 $US
Environ88,74 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : NY, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le jeu. 6 juin et le mar. 11 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :335251613901

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Title
GPU Pro 360 Guide to Lighting
ISBN
9780815385523
Publication Year
2018
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
GPU Pro 360 Guide to Lighting
Item Height
1in
Author
Wolfgang Engel
Item Length
9.2in
Publisher
A + K Peter's, The Limited
Item Width
7.6in
Item Weight
36.9 Oz
Number of Pages
490 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Wolfgang Engel's GPU Pro 360 Guide to Lighting gathers all the cutting-edge information from his previous seven GPU Pro volumes into a convenient single source anthology on lighting. This volume is complete with 24 articles by leading programmers that describes rendering techniques of global illumination effects suited for direct rendering applications in real time. GPU Pro 360 Guide to Lighting is comprised of ready-to-use ideas and efficient procedures that can help solve many computer graphics programming challenges that may arise. Key Features: Presents tips and tricks on real-time rendering of special effects and visualization data on common consumer software platforms such as PCs, video consoles, and mobile devices Covers specific challenges involved in creating games on various platforms Explores the latest developments in the rapidly evolving field of real-time rendering Takes a practical approach that helps graphics programmers solve their daily challenges

Product Identifiers

Publisher
A + K Peter's, The Limited
ISBN-10
0815385528
ISBN-13
9780815385523
eBay Product ID (ePID)
9038688322

Product Key Features

Author
Wolfgang Engel
Publication Name
GPU Pro 360 Guide to Lighting
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2018
Type
Textbook
Number of Pages
490 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
1in
Item Width
7.6in
Item Weight
36.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
T385.G68884 2018
Table of Content
Ch 1 Multi-fragment Effects on the GPU Using Bucket Sort; Ch 2 Parallelized Light Pre-Pass Rendering with the Cell Broadband Engi≠ Ch 3 Practical, Dynamic Visibility for Games; Ch 4 Shasder Amortization Using Pixel Quad Message Passing; Ch 5 A Rendering Pipeline for Real-Time Crowds; Ch 6 Z3 Culling; Ch 7 A Quaterninion-Based Rendering Pipeli≠ Ch 8 Designing a Data-Driven Renderer; Ch 9 An Aspect-Based Engine Architecture; Ch 10 Kinect Programming with Direct3D 11; Ch 11A Pipeline for Authored Structural Dama≥ Ch 12 Quaternions Revisited; Ch 13 gITF: Designing and Open-Standard Runtime Asset Format; Ch 14 Managing Transformaations in Hierarchy; Ch 15 Block-Wise Linear Binary Grids for Fast Ray- Casting Operations; Ch 16 Semantic-Based Shader Generation Using Shadedr Shaker; Ch 17 ANGLE: Bringing OpenGL ES to the Desktop; Ch 18 Interactive Cinematic Particles; Ch 19 Real-Time BC6H Compression on GPU; Ch 20 A 3D Visualization Tool Used for Test Automaation in the Forza Series; Ch 21 Semi-Static LoadBalancing for Low-Latency Ray Tracing on Heterogeneous Multiple GPUs.
Copyright Date
2019
Target Audience
College Audience
Topic
Programming / Games, Programming / General, Computer Graphics, Physics / Optics & Light
Lccn
2018-020475
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Science

Description de l'objet du vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Numéro de TVA :
  • GB 724498118
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% d'évaluations positives
1,2M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.8
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (513 483)

6***8 (84)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
fast shipping, item as described.
n***w (406)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great book
a***l (809)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thanks

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.