Vous en avez un à vendre?

Manuel de cours de l'ICM : Offrir de la valeur client par le marketing par R

État :
Très bon
2 disponibles
Prix :
11,79 $US
Environ16,24 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : NY, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le lun. 17 juin et le sam. 22 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :333046686965
Dernière mise à jour : déc. 11, 2023 01:46:50 HNEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Title
CIM Coursebook: Delivering Customer Value through Marketing
ISBN
9781856177184
EAN
9781856177184
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Cim Coursebook: Delivering Customer Value Through Marketing
Item Length
9.7 in
Publisher
Routledge
Subject
Marketing / General, Education, General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Ray Donnelly
Item Width
5 in
Item Weight
22.4 Oz
Number of Pages
288 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Butterworth-Heinemann's CIM Coursebooks have been designed to match the syllabus and learning outcomes of our new qualifications and should be useful aids in helping students understand the complexities of marketing. The discussion and practical application of theories and concepts, with relevant examples and case studies, should help readers make immediate use of their knowledge and skills gained from the qualifications.' Professor Keith Fletcher, Director of Education, The Chartered Institute of Marketing 'Here in Dubai, we have used the Butterworth-Heinemann Coursebooks in their various forms since the very beginning and have found them most useful as a source of recommended reading material as well as examination preparation.' Alun Epps, CIM Centre Co-ordinator, Dubai University College, United Arab Emirates Butterworth-Heinemann's official CIM Coursebooks are the definitive companions to the CIM professional marketing qualifications. The only study materials to be endorsed by The Chartered Institute of Marketing (CIM), all content is carefully structured to match the syllabus and is written in collaboration with the CIM faculty. Each chapter is packed full of case studies, study tips and activities to test your learning and understanding as you go along. *The coursebooks are the only study guide reviewed and approved by CIM (The Chartered Institute of Marketing). *Each book is crammed with a range of learning objectives, cases, questions, activities, definitions, study tips and summaries to support and test your understanding of the theory. *Past examination papers and examiners' reports are available online to enable you to practise what has been learned and help prepare for the exam and pass first time. *Extensive online materials support students and tutors at every stage. Based on an understanding of student and tutor needs gained in extensive research, online materials have been designed specifically for CIM students and created exclusively for Butterworth-Heinemann. Check out exam dates on the Online Calendar, see syllabus links for each course, and access extra mini case studies to cement your understanding. Explore marketingonline.co.uk and access online versions of the coursebooks and further reading from Elsevier and Butterworth-Heinemann. INTERACTIVE, FLEXIBLE, ACCESSIBLE ANY TIME, ANY PLACE www.marketingonline.co.uk

Product Identifiers

Publisher
Routledge
ISBN-10
1856177181
ISBN-13
9781856177184
eBay Product ID (ePID)
72382321

Product Key Features

Author
Ray Donnelly
Publication Name
Cim Coursebook: Delivering Customer Value Through Marketing
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Marketing / General, Education, General
Publication Year
2009
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9.7 in
Item Height
0.6 in
Item Width
5 in
Item Weight
22.4 Oz

Additional Product Features

Number of Volumes
2 Vols.
LeafCats
378
Table of Content
Product proposition and brand management; Channel management; Managing marketing communications; Managing and achieving customers' service expectations through the marketing mix
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Numéro de TVA :
  • GB 724498118
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

97,9% d'évaluations positives
1,2M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.8
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (514 206)

1***1 (73)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As advertised and received promptly, thank you
1***1 (126)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good condition! Fast delivery!
l***a (174)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great condition

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.