Vous en avez un à vendre?

Comment inventer presque tout : créatif et Ana, Rawlinson, Rawlinson, Strak-,

État :
Entièrement neuf
3 disponibles
Prix :
48,12 $US
Environ65,91 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : NY, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mer. 5 juin et le mer. 12 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :315106819143
Dernière mise à jour : mai 09, 2024 20:28:39 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Entièrement neuf: Un livre neuf, non lu, non utilisé et en parfait état, sans aucune page manquante ...
PublishedOn
2018-11-24
Title
How to Invent Almost Anything: Creative and Analytical Decision
ISBN
9781731206404
Book Title
How to Invent Almost Anything : Creative and Analytical Decision Making
Item Length
11in
Publisher
Independently Published
Publication Year
2018
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6in
Author
Graham Rawlinson, Straker G. Rawlinson, David Straker
Genre
Design
Topic
Product
Item Width
8.5in
Item Weight
24.4 Oz
Number of Pages
296 Pages

À propos de ce produit

Product Information

'How to Invent (Almost) Anything' is comprehensive guide to innovation and inventing of all kinds. Written in simple language, it demystifies how to be creative, how to evaluate, select and develop ideas right through to implementation.Whether you are working alone or in teams, the book introduces a wide range of tools for thinking about ideas as well as the knowledge of the best solution routes, which have been researched with care by world experts in science and engineering.The book has been produced by two good friends who have been involved in innovation and creativity for many years. Graham is a psychologist who became an innovation consultant and David is an engineer who became a psychologist. Both are successful authors who have written across a range of subjects, from mathematics to management. There experiences include innovating, facilitating and managing idea creation and development for blue-chip companies like Coca-Cola and Hewlett Packard, as well as being judges at UK and other International Invention and Innovation Shows.Years in the making, the book was initially printed privately and successfully sold for a high price, but the economies of the internet are now being passed on to you in this great value Kindle edition.Quotes: "I found the book both light-hearted and profound. It deals with complex subjects with clarity and converts the complex into understandable fundamentals I can readily use as tools to see a problem in a different light."-- George Prince (Founder of Synectics Inc., a USA and World Creativity and Innovation Consultancy, for which Graham used to work): "An exciting integration of the art of scientific analysis and the science of creativity."-- Vincent Nolan, former Chairman, Synectics Ltd., author of Open to Change (1981), The Innovators Handbook (1989) and, with Martin Brooks, The Changemakers Toolkit (1996): "This is a very important book. It sums up the essence of inventiveness in a way that all others have failed to thus far."-- Jeffrey Hyman, Director, The Innovation Exchange, Rank Hovis McDougall: "If you really want to invent something, whatever it is, then read this book "-- Paul Birch, Innovation Consultant and former Corporate Jester for British Airways: ContentsToolbox 1: Logical1Analytical InventionPart A: Simple Science2Simple Science3A Simple Science Lens4Applied Simple ScienceToolbox 2: Scientific5Basic TRIZ6The TRIZ 7-step processPart B: Psychobabble7How the Brain Works8The Motivating Fire9Managing in a Complex WorldToolbox 3: Psychological10Getting Past the Blocks11Stimulating IdeasPart C: Putting it all togetherToolbox 4: Holistic12The TAO Pr

Product Identifiers

Publisher
Independently Published
ISBN-10
1731206402
ISBN-13
9781731206404
eBay Product ID (ePID)
17038612111

Product Key Features

Book Title
How to Invent Almost Anything : Creative and Analytical Decision Making
Author
Graham Rawlinson, Straker G. Rawlinson, David Straker
Format
Trade Paperback
Language
English
Topic
Product
Publication Year
2018
Genre
Design
Number of Pages
296 Pages

Dimensions

Item Length
11in
Item Height
0.6in
Item Width
8.5in
Item Weight
24.4 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Numéro de TVA :
  • GB 724498118
Awesomebooksusa

Awesomebooksusa

98% d'évaluations positives
1,2M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.8
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (513 057)

r***2 (683)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Lovely book✅ Good seller✅ Happy🤗✅
n***t (354)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great condition, lovely throwback to the old webdev days
e***1 (337)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast shipping, pleasure to deal with

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.