Vous en avez un à vendre?

Dix choses que les jeux vidéo peuvent nous apprendre : [sur la vie, la philosophie et tout] Web

État :
Très bon
Plus de 10 disponibles / 6 vendus
Prix :
16,23 $US
Environ22,33 $C
Expédition :
Sans frais Standard Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Bridgeton, New Jersey, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le jeu. 20 juin et le lun. 24 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :313710129296
Dernière mise à jour : juin 09, 2024 23:46:53 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
ISBN
9781472143594
Book Title
Ten Things Video Games Can Teach Us : (About Life, Philosophy and Everything)
Item Length
7.8 in
Publisher
Little, Brown Book Group The Limited
Publication Year
2020
Format
Uk-B Format Paperback
Language
English
Item Height
1 in
Author
Jordan Erica Webber, Daniel Griliopoulos
Genre
Games & Activities, Philosophy
Topic
General, Video & Electronic
Item Width
5 in
Item Weight
9.2 Oz
Number of Pages
384 Pages

À propos de ce produit

Product Information

WOULD YOU KILL ONE PERSON TO SAVE FIVE OTHERS? If you could upload all of your memories into a machine, would that machine be you? Is it possible we're all already artificial intelligences, living inside a simulation? These sound like questions from a philosophy class, but in fact they're from modern, popular video games. Philosophical discussion often uses thought experiments to consider ideas that we can't test in real life, and media like books, films, and games can make these thought experiments far more accessible to a non-academic audience. Thanks to their interactive nature, video games can be especially effective ways to explore these ideas. Each chapter of this book introduces a philosophical topic through discussion of relevant video games, with interviews with game creators and expert philosophers. In ten chapters, this book demonstrates how video games can help us to consider the following questions: 1. Why do video games make for good thought experiments? (From the ethical dilemmas of the Mass Effect series to 'philosophy games'.) 2. What can we actually know? (From why Phoenix Wright is right for the wrong reasons to whether No Man's Sky is a lie.) 3. Is virtual reality a kind of reality? (On whether VR headsets like the Oculus Rift, PlayStation VR, and HTC Vive deal in mass-market hallucination.) 4. What constitutes a mind? (From the souls of Beyond: Two Souls to the synths of Fallout 4 .) 5. What can you lose before you're no longer yourself? (Identity crises in the likes of The Swapper and BioShock Infinite .) 6. Does it mean anything to say we have choice? (Determinism and free will in Bioshock , Portal 2 and Deus Ex .) 7. What does it mean to be a good or dutiful person? (Virtue ethics in the Ultima series and duty ethics in Planescape: Torment .) 8. Is there anything better in life than to be happy? (Utilitarianism in Bioshock 2 and Harvest Moon .) 10. How should we be governed, for whom and by who? (Government and rights in Eve Online , Crusader Kings , Democracy 3 and Fable 3 .) 11. Is it ever right to take another life? And how do we cope with our own death? (The Harm Thesis and the good death in To The Moon and Lost Odyssey. )

Product Identifiers

Publisher
Little, Brown Book Group The Limited
ISBN-10
1472143590
ISBN-13
9781472143594
eBay Product ID (ePID)
4038417598

Product Key Features

Book Title
Ten Things Video Games Can Teach Us : (About Life, Philosophy and Everything)
Author
Jordan Erica Webber, Daniel Griliopoulos
Format
Uk-B Format Paperback
Language
English
Topic
General, Video & Electronic
Publication Year
2020
Genre
Games & Activities, Philosophy
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Length
7.8 in
Item Height
1 in
Item Width
5 in
Item Weight
9.2 Oz

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
Lc Classification Number
Gv1469.34.P45w4 2019
Reviews
Fascinating . . . a unique insight into the culture that surrounds videogames and the work that is being produced within the industry . . . allows you to explore complex philosophical questions through videogames that you know, love and understand; it's a link between worlds. . . a genuinely insightful and delicately crafted thought experiment - gamesTM
Copyright Date
2019
Dewey Decimal
794.801
Dewey Edition
23

Description de l'objet du vendeur

bookoutlet1

bookoutlet1

99,6% d'évaluations positives
736K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
5.0
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (244 554)

n***l (535)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Six derniers mois
Achat vérifié
Great item, and fast shipping!
l***w (1649)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernière année
Achat vérifié
Great seller and product!
Afficher toutes les évaluations

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.