Vous en avez un à vendre?

Business Ethics par Andrew W. Ghillyer 2e édition. Une approche du monde réel. texte

État :
Bon
Prix :
52,80 $US
Environ72,54 $C
Faire un don n'a jamais été aussi satisfaisant. Cette vente est au profit d'une œuvre caritative.
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Minneapolis, Minnesota, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le ven. 14 juin et le jeu. 20 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :293528253668
Dernière mise à jour : mai 31, 2024 15:13:36 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

10 % de la vente de cet objet sera versé à The Humane Society of the United States

The Humane Society of the United States is the nation's most effective animal protection organization. Since 1954, HSUS has been fighting for the protection of all animals through advocacy, education ...
  • Annonce eBay for Charity. En savoir plus
  • Les revenus de cette vente seront versés à un organisme sans but lucratif partenaire vérifié.

Caractéristiques de l'objet

État
Bon: Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, ...
Subject Area
Business & Economics
Custom Bundle
No
MPN
not applicable
Modified Item
No
Subject
Business Ethics
Series
not a series
Field of Study
Business, Economy & Industry
Personalized
No
Educational Level
College
Level
Business
Features
Illustrated, Numbered
Topic
Ethics
Country/Region of Manufacture
United States
ISBN
9780073377100
Publication Name
Business Ethics
Item Length
10.8 in
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Publication Year
2009
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.6 in
Author
Andrew W. Ghillyer
Item Width
8.5 in
Item Weight
26.4 Oz
Number of Pages
384 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This book provides assistance to employees by taking a journey through the challenging world of business ethics at the ground level of the organization rather than flying through the abstract concepts and philosophical arguments at the treetop level. By examining issues and scenarios that relate directly to their work environment (and their degree of autonomy in that environment), employees can develop a clearer sense of how their corporate code of ethics relates to operational decisions made on a daily basis.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0073377104
ISBN-13
9780073377100
eBay Product ID (ePID)
102944903

Product Key Features

Author
Andrew W. Ghillyer
Publication Name
Business Ethics
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Business Ethics
Publication Year
2009
Type
Textbook
Subject Area
Business & Economics
Number of Pages
384 Pages

Dimensions

Item Length
10.8 in
Item Height
0.6 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
26.4 Oz

Additional Product Features

Edition Number
2
LCCN
2008-053596
LeafCats
2228
Lc Classification Number
Hf5387.G49 2010
Table of Content
Brief Table of Contents Section I Defining Business Ethics Chapter 1 Understanding Ethics Chapter 2 Defining Business Ethics Section II The Practice of Business Ethics Chapter 3 Organizational Ethics Chapter 4 Corporate Social Responsibility Chapter 5 Corporate Governance Chapter 6 The Role of Government Chapter 7 Blowing the Whistle Chapter 8 Ethics and Technology Section III The Future of Business Ethics Chapter 9 Ethics and Globalization Chapter 10 Making it Stick: Doing What's Right in a Competitive Market Appendixes Glossary References Credits Index
Copyright Date
2010
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
174/.4
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

sch-8076

sch-8076

100% d'évaluations positives
3,9K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
4.8
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (1 306)

p***e (317)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great job on this order
e***r (1614)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast shipping as described.
b***h (683)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
NICE book!! Perfect transaction, thank you

Évaluations et avis sur le produit

3.7
3 évaluations du produit
  • 2 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Avis les plus pertinents

  • Excellent Book

    I really like this book. For one is it has up to date scenerios, it is not the dry long version of what business ethics is. It has great examples and is to the point on subjects. When you live a busy life trying to get an education, which is what most business students are by the time they reach this course, it allows them to think beyond the text. The questions ask about situations they are in and naturally what they did in the situation and what should they have done. I have taken another ethics course and that was long and dry and put me to sleep when I tried to read the book. This book will keep everyone thinking.

  • busuness ethics

    Excellent book it is really easy to read.It also easy to navigate through. my classmates also rated high. Other books for ethics are hard to read

  • Terrible

    I purchased a textbook from a user in which the money was deducted from my account and I never recieved the book. I made attempts to contact the user with no avail I never heard back from that individual. This was my first time using ebay and needless to say I will never use it again.