Vous en avez un à vendre?

Relations Humaines : Compétences Interpersonnelles Orientées Emploi, 12ème ÉDITION INTERNATIONALE

État :
Entièrement neuf
2 disponibles
Prix :
29,50 $US
Environ40,22 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
3,99 $US (environ 5,44 $C) Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : AVENEL, NJ, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le sam. 1 juin et le mer. 12 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :285842778877

Caractéristiques de l'objet

État
Entièrement neuf: Un livre neuf, non lu, non utilisé et en parfait état, sans aucune page manquante ...
Binding
SOFTCOVER
Contents
SAME as in US edition
Product Type
INTERNATIONAL EDITION
ACTUAL ISBN
9789353066963
ISBN
9780133506822
Publication Year
2014
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Human Relations : Interpersonal Job-Oriented Skills
Item Height
0.9in
Author
Andrew Dubrin
Item Length
10.8in
Publisher
Pearson Education
Item Width
8.2in
Item Weight
32.8 Oz
Number of Pages
464 Pages

À propos de ce produit

Product Information

For undergraduate courses in Human Relations, Applied Psychology, Human Relations in the Workplace, Career Development; also appropriate for a course in Interpersonal Skills Training. Accomplished author and national speaker, Andrew J. DuBrin brings his expertise of Human Relations and Business Psychology to this exciting Twelfth edition. Focusing on today's work environment, the book takes a two-pronged approach that improves interpersonal skills by first presenting basic concepts and then by featuring a heavy component of skill development and self-assessment. Human Relations: Job-Oriented Skills 12e is not just a textbook. The twelfth edition includes a wealth of experiential exercises, including new cases and self-assessment quizzes that can be completed in class or as homework. This program will provide a better teaching and learning experience-for you and your students. Here's how: Relate Concepts to What's Happening Today, Personally and in the Workplace: Give students hands-on ways to develop practical human relations skills and stay involved in class. Reinforce Concepts and Build Skills: Proven pedagogy, exercise sets, and end--of-chapter material are all geared towards ensuring students grasp the concepts. Keep your Course Current and Relevant: New examples, research findings, and examples appear throughout the text. Twelve of the case openers and twenty-four cases are new.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0133506827
ISBN-13
9780133506822
eBay Product ID (ePID)
176398856

Product Key Features

Author
Andrew Dubrin
Publication Name
Human Relations : Interpersonal Job-Oriented Skills
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2014
Type
Textbook
Number of Pages
464 Pages

Dimensions

Item Length
10.8in
Item Height
0.9in
Item Width
8.2in
Item Weight
32.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd6955.D82 2014
Edition Number
12
Table of Content
1. A Framework for Interpersonal Skill Development 2. Understanding Individual Differences 3. Building Self-Esteem and Self-Confidence 4. Interpersonal Communication 5. Interpersonal Skills for the Digital World 6. Developing Teamwork Skills 7. Group Problem Solving and Decision Making 8. Cross-Cultural Relations and Diversity 9. Resolving Conflicts with Others 10. Becoming an Effective Leader 11. Motivating Others 12. Helping Others Develop and Grow 13. Positive Political Skills 14. Customer Satisfaction Skills 15. Enhancing Ethical Behavior 16. Stress Management and Personal Productivity 17. Job Search and Career Management Skills
Copyright Date
2015
Topic
Human Resources & Personnel Management, Organizational Behavior, Sociology / General, Management
Lccn
2013-042182
Dewey Decimal
658.3
Intended Audience
College Audience
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics, Social Science

Description de l'objet du vendeur

TextbooksXpress

TextbooksXpress

97,3% d'évaluations positives
25K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
4.9
Rapidité de l'expédition
4.8
Communication
4.8

Évaluations comme vendeur (3 231)

t***4 (110)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
In excellent condition! Great quality and arrived on time.
r***k (1382)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
YET TO READ - LAST TIME WAS OVER 40 YEARS AGO, BUT LOOKING FORWARD TO IT. GREAT QUALITY CONDITION WITH MARVELLOUS HARDBACK CONDITION.
e***s (818)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
✊🏿

Évaluations et avis sur le produit

3.5
2 évaluations du produit
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Would recommend

Good value

Compelling content

Nous avons reçu des évaluations pour ce produit, mais pas encore d'avis. Soyez le premier à rédiger un avis.