Vous en avez un à vendre?

Comment différencier l'instruction - 9780131195004, livre de poche, Carol Ann Tomlinson

État :
Acceptable
Prix :
4,57 $US
Environ6,26 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Standard Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Arlington, Texas, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 25 juin et le sam. 29 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :285651940047
Dernière mise à jour : juin 01, 2024 11:44:39 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Acceptable: Un livre présentant des traces d'usure apparentes. Sa couverture peut être endommagée, ...
Book Title
How To Differentiate Instruction - 9780131195004, paperback, Caro
Artist
Tomlinson, Carol Ann
ISBN
9780131195004
Subject Area
Education
Publication Name
How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms
Item Length
10 in
Publisher
Prentice Hall PTR
Subject
Classroom Management, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.2 in
Author
Carol Ann Tomlinson
Features
Revised
Item Width
8 in
Item Weight
7.4 Oz
Number of Pages
128 Pages

À propos de ce produit

Product Information

For education courses in Educational Psychology, Advanced Educational Psychology, Differentiated Instruction, Inclusion/Mainstreaming, Mild/Moderate Disabilities Methods, or General Methods (K-12). This brief Merrill/ASCD text provides guidance, principles, and strategies for teachers who are interested in creating learning environments that address the diversity typical of mixed-ability classrooms. The text will help educators understand what differentiated instruction is, why it is appropriate for all learners, how to begin to plan for it, and how to become comfortable enough with student differences to make school comfortable for each learner in the classroom.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
013119500x
ISBN-13
9780131195004
eBay Product ID (ePID)
13038256572

Product Key Features

Author
Carol Ann Tomlinson
Publication Name
How to Differentiate Instruction in Mixed-Ability Classrooms
Format
Perfect
Language
English
Features
Revised
Subject
Classroom Management, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Publication Year
2004
Type
Textbook
Subject Area
Education
Number of Pages
128 Pages

Dimensions

Item Length
10 in
Item Height
0.2 in
Item Width
8 in
Item Weight
7.4 Oz

Additional Product Features

Edition Number
2
Lc Classification Number
Lb3061.3.T65 2005
Edition Description
Revised Edition
Table of Content
Introduction Chapter One: What Differentiated Instruction Is--And Isn't Chapter Two: The Rationale for Differentiated Instruction in Mixed-Ability Classrooms Chapter Three: The Role of the Teacher in a Differentiated Classroom Chapter Four: The Learning Environment in a Differentiated Classroom Chapter Five: A Look Inside Some Differentiated Classrooms Chapter Six: Strategies for Managing a Differentiated Classroom Chapter Seven: Preparing Students and Parents for a Differentiated Classroom Chapter Eight: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Readiness Chapter Nine: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Interest Chapter Ten: The How To's of Planning Lessons Differentiated by Learning Profile Chapter Eleven: Differentiating Content Chapter Twelve: Differentiating Process Chapter Thirteen: Differentiating Products Chapter Fourteen: Grading in a Differentiated Classroom A Final Thought Appendix: A Few Instructional and Management Strategies for Differentiated, Mixed-Ability Classrooms References Further Reading Index About the Author
Copyright Date
2005
Target Audience
College Audience
Dewey Decimal
371.2/52
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

Orion Tech LLC

Orion Tech LLC

99,1% d'évaluations positives
1,1M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (275 762)

r***g (1411)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent service, very pleased!
e***a (280)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great!
2***t (46)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great prices, quality and quick delivery.

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.