Vous en avez un à vendre?

Apprendre à construire et à comprendre des structures d'information complexes : prologue en tant que

État :
Entièrement neuf
Prix :
99,80 $US
Environ136,75 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Standard Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Sparks, Nevada, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 25 juin et le sam. 29 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :284374724639
Dernière mise à jour : déc. 15, 2023 18:49:08 HNEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Entièrement neuf: Un livre neuf, non lu, non utilisé et en parfait état, sans aucune page manquante ...
Book Title
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures:
Publication Date
1999-08-13
Pages
430
ISBN
9781567504347
Subject Area
Computers, Science, Language Arts & Disciplines
Publication Name
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures : Prolog As a Case Study
Publisher
Bloomsbury Publishing USA
Item Length
9 in
Subject
Cognitive Science, Library & Information Science / General, Information Technology
Publication Year
1999
Series
Contemporary Studies in Cognitive Science and Technology Ser.
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9 in
Author
Paul Brna, Helen Pain, Benedict Du Boulay
Item Weight
26.3 Oz
Item Width
6 in
Number of Pages
430 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Complex information structures are found in many disciplines including physics, genetics, biology and all branches of the information sciences. The current increasing, widespread use of information technology in all academic activities' emphasizes the need to understand how people construct and use such structures. The practices and activities found within the community of programmers provides a rich study area. The contents of this book are devoted to fundamental research that directly informs: the teaching community about some of the recent issues and problems that should help readers to increase their awareness when designing systems to support teaching, learning and using information technology; the psychology of the programming community about work in the area of learning to build, and debug programs; and the software engineering community in terms of the issues that implementors need to take into account when designing and building tools and environments for computer-based systems.

Product Identifiers

Publisher
Bloomsbury Publishing USA
ISBN-10
1567504345
ISBN-13
9781567504347
eBay Product ID (ePID)
570233

Product Key Features

Number of Pages
430 Pages
Language
English
Publication Name
Learning to Build and Comprehend Complex Information Structures : Prolog As a Case Study
Publication Year
1999
Subject
Cognitive Science, Library & Information Science / General, Information Technology
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Science, Language Arts & Disciplines
Author
Paul Brna, Helen Pain, Benedict Du Boulay
Series
Contemporary Studies in Cognitive Science and Technology Ser.
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
0.9 in
Item Weight
26.3 Oz
Item Length
9 in
Item Width
6 in

Additional Product Features

LCCN
98-043570
Dewey Edition
21
Series Volume Number
Vol. 3
Target Audience
Scholarly & Professional
Number of Volumes
1 Vol.
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
005.13/3
Lc Classification Number
Qa76.73.P76l43 1999
Table of Content
Acknowledgments Part I: Introduction , Paul Brna, Benedict du Boulay, and Helen Pain Building and Manipulating Complex Information Structures: Issues in Prolog Programming, Thomas Green Detecting Design Decisions About Data Structures in Prolog Programs, Diana Bental Analyzing Novices Analyzing Prolog: What stories do novices tell themselves about Prolog? Josie Taylor Towards a Taxonomy of Novices' Misconceptions of the Prolog Interpreter, Pat Fung, Mike Brayshaw, Benedict du Boulay, and Mark Elsom-Cook The Use of Examples in Expository Texts: Outline of an Interpretation Theory for Text Analysis, Ian Robertson. Part II: Intermediate Representations: Effective Support for Novice Programmers? Paul Brna Programming Techniques for Prolog, Paul Brna, Alan Bundy, Tony Dodd, Marc Eisenstadt, Chee-Kit Looi, Helen Pain, Dave Robertson, Barbara Smith, and Maarten van Somerson Introductory Prolog: A Suitable Selection of Programming Techniques, Andy Bowles and Paul Brna An Empirical Evaluation of Ted, A Techniques Editor for Prolog Programming, Thomas C. Ormerod and Linden J. Ball A Case-Based Reasoning Approach to Supporting Novice Programmers, Andy Bowles, Dave Robertston, and Paul Brna Part III: Support for Program Analysis , Benedict du Boulay Abstract Views of Prolog Executions in Opium, Mireille Ducassé Tracing and Debugging Prolog and PARLOG: an information management approach A Revised Textual Tree Trace Notation For Prolog, Chris Taylor, Benedict du Boulay, and Mukesh Patel The ISM Framework: Understanding and Evaluating Software Visualization Tools, Paul Mulholland Software Visualization as a Pedagogical Tool: Redressing Some ITS Fallacies, Marc Eisenstadt, Blaine A. Price, and John Domingue Part IV: Teaching and Learning Environments for Novice Programmers , Paul Brna Exploiting Program Schemata to Teach Recursive Programming, Timothy S. Gegg-Harrison Learning Prolog Debugging Skills, Paul Brna, Edmundo Robert Hernanzes, and Helen Pain Teaching Prolog Debugging in a Motivation Manner, Teresa del Soldato and Benedict du Boulay Author Index Subject Index

Description de l'objet du vendeur

AlibrisBooks

AlibrisBooks

98,5% d'évaluations positives
1,8M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
4.9
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (462 906)

n***k (736)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very tared and used
i***a (30)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Better condition than expected
4***n (624)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent seller, great buy.++++++++++

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.