L'objet est en rupture de stock.
Expédition et livraisonPour obtenir plus d'informations sur l'expédition et les renvois, cliquez sur En savoir plus.
Vous en avez un à vendre?

Compréhension par conception : cahier d'exercices de développement professionnel - livre de poche - BON

4,15 $US
Environ5,60 $C
État :
Bon
En rupture de stock3 vendus
Objet populaire. 3 acheteurs ont déjà acheté cet objet.
Expédition :
Sans frais USPS Media MailTM.
Lieu : Montgomery, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 1 oct. et le sam. 5 oct. à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi.
Paiements :
    

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :276430185236
Dernière mise à jour : sept. 20, 2024 15:21:01 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon: Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, ...
Brand
Unbranded
Book Title
Understanding by Design: Professional Development Workbook
MPN
Does not apply
ISBN
9780871208552
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject Area
Education, Psychology
Publication Name
Understanding by Design Professional Development Workbook
Author
Jay Mctighe, Grant Wiggins
Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
Item Length
11 in
Subject
Curricula, Cognitive Psychology & Cognition, Learning Styles
Item Width
8.5 in
Number of Pages
295 Pages

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
0871208555
ISBN-13
9780871208552
eBay Product ID (ePID)
30515196

Product Key Features

Number of Pages
295 Pages
Language
English
Publication Name
Understanding by Design Professional Development Workbook
Publication Year
2004
Subject
Curricula, Cognitive Psychology & Cognition, Learning Styles
Type
Textbook
Author
Jay Mctighe, Grant Wiggins
Subject Area
Education, Psychology
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Length
11 in
Item Width
8.5 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
Synopsis
Implementing the popular Understanding by Design® (UbD) framework is much easier when you use this in-depth resource for workshops, curriculum teams, and teacher training. This collection of templates, design tools, examples, and exercises helps you give all staff members a firm grasp of key UbD principles, including: How to use backward design to align curriculum with assessment and instruction. Why to focus curriculum on the ""big ideas"" in your content standards. Which learning activities are more apt to enable students to achieve desired results. Give staff members at all levels clear action steps they need in every stage of the UbD process, including: Drafting curriculum units based on essential questions. Creating performance tasks and rubrics for assessing student understanding in any subject. Organizing, sequencing, and guiding classroom learning experiences. Included are steps for conducting a peer review of unit designs plus process steps to guide your implementation of UbD systemwide., Implementing the popular Understanding by Design(R) (UbD(TM)) framework is much easier when you use this in-depth resource for workshops, curriculum teams, and teacher training. This collection of templates, design tools, examples, and exercises helps you give all staff members a firm grasp of key UbD principles, including How to use backward design to align curriculum with assessment and instruction. Why to focus curriculum on the "big ideas" in your content standards. Which learning activities are more apt to enable students to achieve desired results. Give staff members at all levels clear action steps they need in every stage of the UbD process, including Drafting curriculum units based on essential questions. Creating performance tasks and rubrics for assessing student understanding in any subject. Organizing, sequencing, and guiding classroom learning experiences. Included are steps for conducting a peer review of unit designs plus process steps to guide your implementation of UbD systemwide.

Description de l'objet du vendeur

SecondSalecom

SecondSalecom

98,4% d'évaluations positives
26,6M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Membre depuis : août 2002
The lowest price on hundreds of thousands of used items!

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois
Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (6 365 019)

  • d***d (301)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    thank you
  • Afficher toutes les évaluations

    Évaluations et avis sur le produit

    5.0
    4 évaluations du produit
    • 4 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
    • 0 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
    • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
    • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
    • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

    Avis les plus pertinents

    • Affordable product!

      this is a great book. It is very well-written. It is a very easy book to understand. I was able to get through the book quickly with my classmates & the book offers very useful tips.

    • Great workbook

      This book was a great resourse for my class. It put concepts into perspective and related the material very well to the instructor of the course. I could see myself using the book far into the future.

    • Excellent Seller!!!

      Used for a graduate level class in Education. Excellent for those of you who are looking into curriculum development for your local school district.