Vous en avez un à vendre?

Écrire de la musique pour les publicités télévisées et radio et plus encore : A M

Free US Delivery | ISBN:0810861399
État :
Bon
Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition ... En savoir plussur l'état
2 disponibles
Prix :
4,50 $US
Environ6,15 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Mishawaka, Indiana, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le ven. 31 mai et le sam. 1 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :276356750090
Dernière mise à jour : avr. 23, 2024 09:37:27 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon
Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, par exemple des éraflures, mais aucun trou ni aucune déchirure. Dans le cas des livres à reliure, la jaquette peut ne pas être incluse. La reliure présente des traces d'usure minimes. La plupart des pages ne sont pas endommagées et les plis, les déchirures, les passages soulignés ou surlignés et les inscriptions en marge sont minimes. Il n'y a aucune page manquante. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition ...
Special Attributes
EX-LIBRARY
Publication Name
Rowman & Littlefield Publishing Group, Incorporated
ISBN
9780810861398
Book Title
Writing Music for Television and Radio Commercials (And More) : a Manual for Composers and Students
Item Length
10.1in
Publisher
Scarecrow Press, Incorporated
Publication Year
2008
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
0.7in
Author
Michael Zager
Features
Revised
Genre
Music, Business & Economics
Topic
Instruction & Study / General, Instruction & Study / Composition, Advertising & Promotion
Item Width
7.3in
Item Weight
0 Oz
Number of Pages
272 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Writing Music for Television and Radio Commercials (and more): A Manual for Composers and Students succinctly describes the process of composing and arranging commercials for these two very different media. Expanded from the first edition, this new volume provides a comprehensive overview of the commercial music business, while addressing the tools of composition and arranging and giving helpful instruction for jingle writing and composing for commercials. Michael Zager offers concise methods for analyzing commercials from a musical point of view, properly arranging instruments to get the desired sound, and correctly scoring for each instrument. He often uses interviews with professionals in the field to corroborate his information, and the chapters conclude with assignments for practice. This second edition has been rewritten and reformatted to increase readability and use in the classroom, and it includes new chapters on theatrical trailers, video games, Internet commercials, Web site music, and made-for-the-Internet video. An included audio CD contains examples referenced in the book. This text is a necessary tool for the music student interested in the commercial and advertising business. It is also useful for composers studying film scoring, as well as advertising writers, art directors, and music producers.

Product Identifiers

Publisher
Scarecrow Press, Incorporated
ISBN-10
0810861399
ISBN-13
9780810861398
eBay Product ID (ePID)
65720813

Product Key Features

Book Title
Writing Music for Television and Radio Commercials (And More) : a Manual for Composers and Students
Author
Michael Zager
Format
Trade Paperback
Language
English
Features
Revised
Topic
Instruction & Study / General, Instruction & Study / Composition, Advertising & Promotion
Publication Year
2008
Genre
Music, Business & Economics
Number of Pages
272 Pages

Dimensions

Item Length
10.1in
Item Height
0.7in
Item Width
7.3in
Item Weight
0 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Mt67.Z34 2008
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
2
Reviews
A welcome guide for anyone wishing to make their career in the competitive world of commercial composing. It covers pretty much everything that you need to know--from the expectations of advertising agencies to the compositional techniques employed...a must for anyone angling for that new cream cheese contract., Those interested in pursuing careers in this area of the music business will do well to review the final few chapters that traverse the areas of composing for radio, corporate videos, and the general business of advertising., A welcome guide for anyone wishing to make their career in the competitive world of commercial composing. It covers pretty much everything that you need to know �from the expectations of advertising agencies to the compositional techniques employed...a must for anyone angling for that new cream cheese contract., Composers and students and collections catering to them will love Writing Music for Television and Radio Commercials (And More) , a detailed manual appearing in its second edition to describe the process of composing and arranging commercials for two different media, TV and radio., Composers and students and collections catering to them will love Writing Music for Television and Radio Commercials (And More), a detailed manual appearing in its second edition to describe the process of composing and arranging commercials for two different media, TV and radio.
Copyright Date
2008
Target Audience
Trade
Lccn
2008-009184
Dewey Decimal
781.5/413
Dewey Edition
22

Description de l'objet du vendeur

Better World Books

Better World Books

98,7% d'évaluations positives
12,8M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (4 092 231)

i***u (1029)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Excellent communications and SUPERFAST shipping. eBay’s finest!
6***7- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thank you!
s***d (585)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great book. Shipped fast. Happy with price.

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.