L'objet est en rupture de stock.
Vous en avez un à vendre?

Dois-je vraiment enseigner la lecture : compréhension du contenu, - TRÈS BON

État :
Très bon
En rupture de stock / 3 vendus
Prix :
4,23 $US
Environ5,78 $C
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Montgomery, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le sam. 1 juin et le lun. 3 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :275970313876
Dernière mise à jour : mai 22, 2024 09:33:53 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Brand
Unbranded
Book Title
Do I Really Have to Teach Reading: Content Comprehension, Grades
MPN
Does not apply
ISBN
9781571103765
Publication Year
2004
Type
Textbook
Format
Perfect / Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Do I Really Have to Teach Reading? : Content Comprehension, Grades 6-12
Item Height
0.4in
Author
Cris Tovani
Item Length
9.2in
Publisher
Stenhouse Publishers
Item Width
7.4in
Item Weight
10.8 Oz
Number of Pages
144 Pages

À propos de ce produit

Product Information

"Do I really have to teach reading?" This is a question many teachers of adolescents ask, wondering how they can add a new element to an overloaded curriculum. The answer is yes; if teachers want their students to learn complex new concepts in different disciplines, they need to help develop their students' reading skills. In Do I Really Have to Teach Reading?: Content Comprehension, Grades 6-12 , author Cris Tovani takes on the challenge of helping students apply reading comprehension strategies in any subject. Tovani shows how teachers can expand on their content expertise to provide the instruction students need to understand specific technical and narrative texts. Inside the book you'll find: Examples of how teachers can model their reading process for students Ideas for supplementing and enhancing the use of required textbooks Detailed descriptions of specific strategies taught in context Stories from different high school classrooms to show how reading instruction varies according to content Samples of student work, including both struggling readers and college-bound seniors "Comprehension Constructors" guides designed to help students recognize and capture their thinking in writing while reading Guidance on assessing students Tips for balancing content and reading instruction Tovani's humor, honesty, and willingness to share her own struggles as a teacher make this a unique take on content reading instruction that will be valuable to reading teachers as well as content specialists.

Product Identifiers

Publisher
Stenhouse Publishers
ISBN-10
1571103767
ISBN-13
9781571103765
eBay Product ID (ePID)
5998752

Product Key Features

Author
Cris Tovani
Publication Name
Do I Really Have to Teach Reading? : Content Comprehension, Grades 6-12
Format
Perfect / Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2004
Type
Textbook
Number of Pages
144 Pages

Dimensions

Item Length
9.2in
Item Height
0.4in
Item Width
7.4in
Item Weight
10.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1050.455.T69 2004
Grade from
Sixth Grade
Grade to
Twelfth Grade
Reviews
"All in all, Tovani has written a nicely approachable book that practices what she preaches. Do I Really Have to Teach Reading isn't just about teaching students, but about teaching ourselves." - Education Review
Copyright Date
2004
Target Audience
Scholarly & Professional
Topic
Secondary, Professional Development, Reading Skills, Teaching Methods & Materials / Language Arts
Lccn
2003-065348
Dewey Decimal
428.4/071/2
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Education, Language Arts & Disciplines

Description de l'objet du vendeur

SecondSalecom

SecondSalecom

98,2% d'évaluations positives
24,6M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (5 922 657)

1***y (1823)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Bought as a gift, as described. Thank you
o***d (1717)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Perfecr
d***d (574)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As described

Évaluations et avis sur le produit

4.3
3 évaluations du produit
  • 2 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Would recommend

Good value

Compelling content

Avis les plus pertinents

  • A valuable resource for middle and high school teachers

    I plan to use it with my middle school content area staff. I know the author and respect her other titles.

  • Not the best

    Boring book but not the most exciting topic. very one opinion and can get aggravating. Assumes that everyone is going to agree with the author, not so much

  • Textbook

    Its a textbook.

    Achat vérifié : OuiÉtat : OccasionVendu par : discover-books