Photo 1 sur 1
Mesurez ce qui compte : outils en ligne pour comprendre les clients, social me - BON
Dernier exemplaire disponible
État :
Le dernier / 3 vendus
Expédition :
Lieu : Montgomery, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le jeu. 23 mai et le mar. 28 mai à 43230
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
Magasinez en toute confiance
Informations sur le vendeur
- 98,1% d'évaluations positives
Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :274980895689
Dernière mise à jour : mai 20, 2024 22:27:36 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Brand
- Unbranded
- MPN
- Does not apply
- ISBN
- 9780470920107
- Publication Year
- 2011
- Type
- Textbook
- Format
- Hardcover
- Language
- English
- Publication Name
- Measure What Matters : Online Tools for Understanding Customers, Social Media, Engagement, and Key Relationships
- Item Height
- 1.2in
- Item Length
- 9.1in
- Publisher
- Wiley & Sons, Incorporated, John
- Item Width
- 6.2in
- Item Weight
- 16 Oz
- Number of Pages
- 272 Pages
À propos de ce produit
Product Information
In an online and social media world, measurement is the key to success If you can measure your key business relationships, you can improve them. Even though relationships are "fuzzy and intangible," they can be measured and managed-with powerful results.
Product Identifiers
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
0470920106
ISBN-13
9780470920107
eBay Product ID (ePID)
102813921
Product Key Features
Publication Name
Measure What Matters : Online Tools for Understanding Customers, Social Media, Engagement, and Key Relationships
Format
Hardcover
Language
English
Publication Year
2011
Type
Textbook
Number of Pages
272 Pages
Dimensions
Item Length
9.1in
Item Height
1.2in
Item Width
6.2in
Item Weight
16 Oz
Additional Product Features
Lc Classification Number
Hf5415.5.P34 2011
Table of Content
Foreword Larissa A. Grunig and James E. Grunig. Preface. Part 1 Not Your Father's Ruler. Chapter 1 You Can Now Measure Everything, but You Won't Survive Without the Metrics that Matter to Your Business. Chapter 2 How to Get Started. Chapter 3 Seven Steps to the Perfect Measurement Program: How to Prove Your Results and Use Your Results to Improve. Chapter 4 Yes, You Can Afford to Measure: Choosing the Right Measurement Tool for the Job. Part 2 How to Measure What People Are Saying About You Online and Off. Chapter 5 How to Measure Marketing, Public Relations and Advertising in a Social Media World. Chapter 6 How to Use Numbers to Get Closer to Your Customers. Chapter 7 Measuring the Impact of Events, Sponsorships, and Speaking Engagements. Chapter 8 How to Measure Influencers and Thought Leadership. Chapter 9 Measuring Relationships with Your Local Community. Chapter 10 Measuring What Your Employees Think. Chapter 11 Threats to Your Reputation: How to Measure Crises. Chapter 12 Measuring Relationships with Salespeople, Channel Partners, and Franchisees. Chapter 13 Measurement for Nonprofits. Chapter 14 Measure What Matters in Higher Education: How to Get an A in Measurement. Epilogue: Whither Measurement? Appendix 1: The Grunig Relationship Survey. Appendix 2: Measurement Resources. Glossary. References. Index.
Copyright Date
2011
Topic
Measurement, Customer Relations, Web / Social Media
Lccn
2010-043310
Dewey Decimal
659.202854678
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Computers, Business & Economics, Mathematics
Description de l'objet du vendeur
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :274980895689
Dernière mise à jour : mai 20, 2024 22:27:36 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Expédition et manutention
Lieu où se trouve l'objet :
Montgomery, Illinois, États-Unis
Expédition :
Canada, Mexique, États-Unis
Lieux exclus :
Afrique, Amérique centrale et Caraïbes, Amérique du Sud, Asie, Asie du Sud-Est, Barbade, Bermudes, Europe, Groenland, Guadeloupe, Guyane française, Libye, Martinique, Moyen-Orient, Nouvelle-Calédonie, Océanie, Polynésie française, Russie, Réunion, Saint-Pierre-et-Miquelon, Ukraine, Venezuela
Expédition et manutention | À | Service | Livraison*Voir les remarques sur la livraison |
---|---|---|---|
Expédition sans frais | États-Unis | Expédition au tarif économique (USPS Media MailTM) | Livraison prévue entre le jeu. 23 mai et le mar. 28 mai à 43230 |
4,95 $US (environ 6,73 $C) | États-Unis | Expédition standard (DGM SmartMail Expedited) | Livraison prévue entre le mer. 29 mai et le lun. 3 juin à 43230 |
10,95 $US (environ 14,90 $C) | États-Unis | Expédition accélérée (FedEx 2Day®) | Livraison prévue entre le mer. 22 mai et le jeu. 23 mai à 43230 |
Délai de manutention |
---|
Expédition dans les 1 jours ouvrables après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Le vendeur facture une taxe de vente dans |
Taxe de vente pour cet objet (274980895689)
Taxe de vente pour cet objet (274980895689)
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Modalités de renvoi
Après réception de l'objet, contactez le vendeur dans un délai de | Mode de remboursement |
---|---|
30 jours | Remboursement |
Les frais d'expédition du renvoi sont à la charge du vendeur.
Détails du paiement
Modes de paiement
Catégories populaires de cette Boutique
Évaluations comme vendeur (5 903 270)
Cet objet (1)
Tous les objets (5 903 270)
s***e (741)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Six derniers mois
Achat vérifié
Exactly as described and pictured. Thanks
b***8 (62)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good condition
r***2 (291)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great seller, thanks!
h***r (448)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Book in condition as stated. Quick and easy transaction with fast shipping