Expédition et livraisonPour obtenir plus d'informations sur l'expédition et les renvois, cliquez sur En savoir plus.
Vous en avez un à vendre?

Business Research Methods, 7e édition

7,27 $US
Environ9,81 $C
État :
Bon
Faire un don n'a jamais été aussi satisfaisant. Cette vente est au profit d'une œuvre caritative.
Expédition :
Sans frais Standard Shipping.
Lieu : Springfield, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le ven. 27 sept. et le lun. 30 sept. à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de renvoi.
Paiements :
    

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :266461426513
Dernière mise à jour : sept. 23, 2024 19:24:17 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Tous les bénéfices nets sont versés à Land of Lincoln Goodwill Industries

We empower people with special needs to become self-sufficient through the power of work.
  • Annonce eBay for Charity. En savoir plus
  • Les revenus de cette vente seront versés à un organisme sans but lucratif partenaire vérifié.

Caractéristiques de l'objet

État
Bon: Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, ...
ISBN
9780030350849
Subject Area
Business & Economics
Publication Name
Business Research Methods
Publisher
Cengage South-Western
Item Length
10.3 in
Subject
Marketing / General, General
Publication Year
2002
Type
Textbook
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2 in
Author
William G. Zikmund
Features
Revised
Item Weight
54.5 Oz
Item Width
8.3 in
Number of Pages
768 Pages

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Cengage South-Western
ISBN-10
0030350840
ISBN-13
9780030350849
eBay Product ID (ePID)
2273735

Product Key Features

Number of Pages
768 Pages
Language
English
Publication Name
Business Research Methods
Publication Year
2002
Subject
Marketing / General, General
Features
Revised
Type
Textbook
Author
William G. Zikmund
Subject Area
Business & Economics
Format
Hardcover

Dimensions

Item Height
1.2 in
Item Weight
54.5 Oz
Item Length
10.3 in
Item Width
8.3 in

Additional Product Features

Edition Number
7
Intended Audience
College Audience
LCCN
2002-020827
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.0072
Table Of Content
PART 1. INTRODUCTION.Chapter 1. The Role of Business Research. Chapter 2. Information Systems and Knowledge Management. Chapter 3. Theory Building. Chapter 4. The Research Process: An Overview. Chapter 5. Ethical Issues in Business Research. PART 2. BEGINNING STAGES OF THE RESEARCH PROCESS.Chapter 6. Problem Definition and the Research Proposal. Chapter 7. Exploratory Research and Qualitative Analysis. Chapter 8. Secondary Data. PART 3. RESEARCH METHODS FOR COLLECTING PRIMARY DATA.Chapter 9. Survey Research: An Overview. Chapter 10. Survey Research: Basic Methods of Communication with Respondents. Chapter 11. Observation Methods. Chapter 12. Experimental Research. PART 4. MEASUREMENT CONCEPTS.Chapter 13. Measurement and Scaling Concepts. Chapter 14. Attitude Measurement. Chapter 15. Questionnaire Design. PART 5. SAMPLING AND FIELDWORK.Chapter 16. Sample Designs and Sampling Procedures. Chapter 17. Determination of Sample Size: A Review of Statistical Theory. Chapter 18. Fieldwork. PART 6. DATA ANALYSIS AND PRESENTATION.Chapter 19. Editing and Coding: Transforming Raw Data into Information. Chapter 20. Basic Data Analysis: Descriptive Statistics. Chapter 21. Univariate Statistics. Chapter 22. Bivariate Analysis: Tests of Differences. Chapter 23. Bivariate Analysis: Measures of Association. Chapter 24. Multivariate Analysis. Chapter 25. Communicating Research Results: Report, Presentation, and Follow-Up. PART 7. VIDEO CASES. PART 8. CRITICAL THINKING CASES.
Edition Description
Revised edition
Synopsis
This best-selling text continues in its seventh edition to provide the most current and comprehensive coverage of business research. Its student-friendly design contains numerous examples illustrating real-world research in management, marketing, finance, accounting, and other business areas. Business Research Methods, 7e, is the ideal text for undergraduate and first year MBA courses in marketing, management, or quantitative studies.
LC Classification Number
HD30.4.Z54 2003

Description de l'objet du vendeur

llgibooks

llgibooks

100% d'évaluations positives
5,7K objets vendus
Autres objets du vendeurContacter
Membre depuis : nov. 2013

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois
Qualité de la description
5.0
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (2 094)

  • a***a (1024)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Item received, as described. Seller took great care in packing the item in sturdy cardboard, and in a heavy duty poly. Very heavy book - but it arrived safe 'n sound because the seller packed it so well. Many thanks!
  • s***a (7)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Book ordered easily and delivered very quickly. Was able to easily track with email from eBay that it was delivered that day. Great vendor and I will order more books in future through ebay.
  • p***l (762)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Competitive price. Item as described. Very well packaged! Shipped fast. Very happy with this transaction, thanks very much.

Évaluations et avis sur le produit

4.8
5 évaluations du produit
  • 4 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Avis les plus pertinents

  • 110 percent pleased/ Pleasure doing Business!!

    110 percent pleased/ Pleasure doing Business!!110 percent pleased/ Pleasure doing Business!!110 percent pleased/ Pleasure 110 percent pleased/ Pleasure doing Business!!doing Business!!110 percent pleased110 percent pleased/ Pleasure doing Business!!/ Pleasure doing Business!!

  • great purchase

    this book is easy to understand and i think is better than the new edition (12th) and is definely cheap.

  • Zikmund - Business research methods

    A good text. Written in a very clear manner with plenty of examples to help explain. It has been very helpful in preparing for comps.

  • Business Research Methods

    this book have a lot of information about the Research Methods. i have class and i have to buy it. that all

  • Best In Its Category

    According to my professor this book is the best in the field. It is very thorough and comprehensive.