Photo 1 sur 2
![Objectifs d'apprentissage aidant les élèves à viser la compréhension dans la leçon d'aujourd'hui ASCD - Photo 1 sur 2](https://i.ebayimg.com/images/g/uiQAAOSwXIJlTl7c/s-l500.jpg)
![Objectifs d'apprentissage aidant les élèves à viser la compréhension dans la leçon d'aujourd'hui ASCD - Photo 2 sur 2](https://i.ebayimg.com/images/g/0BcAAOSwTY9lTl7d/s-l1600.jpg)
Objectifs d'apprentissag e aidant les élèves à viser la compréhension dans la leçon d'aujourd'hui ASCD
État :
“Light wear”
Expédition :
Lieu : North Aurora, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le lun. 24 juin et le ven. 28 juin à 43230
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
Magasinez en toute confiance
Informations sur le vendeur
- 100% d'évaluations positives
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :256493976201
Caractéristiques de l'objet
- État
- Très bon
- Remarques du vendeur
- “Light wear”
- Personalized
- No
- Subject
- Professional Development, General, Classroom Management, Counseling / Academic Development, Aims & Objectives
- ISBN
- 9781416614418
- Subject Area
- Education
- Publication Name
- Learning Targets : Helping Students Aim for Understanding in Today's Lesson
- Item Length
- 9 in
- Publisher
- Association for Supervision & Curriculum Development
- Publication Year
- 2012
- Type
- Textbook
- Format
- Trade Paperback
- Language
- English
- Item Height
- 0.5 in
- Item Width
- 7 in
- Number of Pages
- 220 Pages
À propos de ce produit
Product Information
In Learning Targets , Connie M. Moss and Susan M. Brookhart contend that improving student learning and achievement happens in the immediacy of an individual lesson--what they call "today's lesson"--or it doesn't happen at all. The key to making today's lesson meaningful? Learning targets. Written from students' point of view, a learning target describes a lesson-sized chunk of information and skills that students will come to know deeply. Each lesson's learning target connects to the next lesson's target, enabling students to master a coherent series of challenges that ultimately lead to important curricular standards. Drawing from the authors' extensive research and professional learning partnerships with classrooms, schools, and school districts, this practical book - Situates learning targets in a theory of action that students, teachers, principals, and central-office administrators can use to unify their efforts to raise student achievement and create a culture of evidence-based, results-oriented practice. - Provides strategies for designing learning targets that promote higher-order thinking and foster student goal setting, self-assessment, and self-regulation. - Explains how to design a strong performance of understanding, an activity that produces evidence of students' progress toward the learning target. - Shows how to use learning targets to guide summative assessment and grading. Learning Targets also includes reproducible planning forms, a classroom walk-through guide, a lesson-planning process guide, and guides to teacher and student self-assessment. What students are actually doing during today's lesson is both the source of and the yardstick for school improvement efforts. By applying the insights in this book to your own work, you can improve your teaching expertise and dramatically empower all students as stakeholders in their own learning.
Product Identifiers
Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
1416614419
ISBN-13
9781416614418
eBay Product ID (ePID)
126596741
Product Key Features
Publication Name
Learning Targets : Helping Students Aim for Understanding in Today's Lesson
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Professional Development, General, Classroom Management, Counseling / Academic Development, Aims & Objectives
Publication Year
2012
Type
Textbook
Subject Area
Education
Number of Pages
220 Pages
Dimensions
Item Length
9 in
Item Height
0.5 in
Item Width
7 in
Additional Product Features
LCCN
2012-003997
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Lb1027.4.M67 2012
Copyright Date
2012
Dewey Decimal
371.3028
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Description de l'objet du vendeur
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :256493976201
Expédition et manutention
Lieu où se trouve l'objet :
North Aurora, Illinois, États-Unis
Expédition :
Afghanistan, Afrique du Sud, Albanie, Algérie, Allemagne, Andorre, Angola, Anguilla, Antigua-et-Barbuda, Arabie saoudite, Argentine, Arménie, Aruba, Australie, Autriche, Azerbaïdjan, Bahamas, Bahreïn, Bangladesh, Belgique, Bermudes, Bhoutan, Bolivie, Bosnie-Herzégovine, Botswana, Brunéi Darussalam, Brésil, Bulgarie, Burkina Faso, Burundi, Bélize, Bénin, Cambodge, Cameroun, Canada, Chili, Chine, Chypre, Colombie, Corée du Sud, Costa Rica, Côte d'Ivoire, Danemark, Djibouti, Espagne, Estonie, Fidji, Finlande, France, Gabon, République du, Gambie, Ghana, Gibraltar, Grenade, Groenland, Grèce, Guatemala, Guinée, Guinée équatoriale, Guinée-Bissau, Guyana, Géorgie, Haïti, Honduras, Hong Kong, Hongrie, Inde, Indonésie, Irlande, Islande, Israël, Italie, Jamaïque, Japon, Jordanie, Kazakhstan, Kenya, Kirghizistan, Kiribati, Koweït, Laos, Lesotho, Lettonie, Liban, Libéria, Liechtenstein, Lituanie, Luxembourg, Macao, Macédoine, Madagascar, Malaisie, Malawi, Maldives, Mali, Malte, Maroc, Mauritanie, Mexique, Moldavie, Monaco, Mongolie, Montserrat, Monténégro, Mozambique, Namibie, Nauru, Nicaragua, Niger, Nigeria, Norvège, Nouvelle-Zélande, Népal, Oman, Ouganda, Ouzbékistan, Pakistan, Panama, Papouasie-Nouvelle-Guinée, Paraguay, Pays-Bas, Philippines, Pologne, Portugal, Pérou, Qatar, Roumanie, Royaume-Uni, Rwanda, République centrafricaine, République de Croatie, République dominicaine, République du Congo, République démocratique du Congo, République tchèque, Saint-Kitts-et-Nevis, Saint-Marin, Saint-Vincent-et-les Grenadines, Sainte-Lucie, Salvador, Samoa, Serbie, Seychelles, Sierra Leone, Singapour, Slovaque, Slovénie, Sri Lanka, Suisse, Suriname, Suède, Swaziland, Sénégal, Tadjikistan, Tanzanie, Taïwan, Tchad, Thaïlande, Togo, Tonga, Trinité-et-Tobago, Tunisie, Turkménistan, Turquie, Uruguay, Vanuatu, Vietnam, Wallis-et-Futuna, Yémen, Zambie, Zimbabwe, Égypte, Émirats arabes unis, Équateur, Érythrée, État de la Cité du Vatican, États-Unis, Éthiopie, Île Maurice, Îles Caïmans, Îles Salomon, Îles Turks et Caicos, Îles du Cap-Vert
Lieux exclus :
Barbade, Guadeloupe, Guyane française, Libye, Martinique, Nouvelle-Calédonie, Polynésie française, Russie, Réunion, Ukraine, Venezuela
Expédition et manutention | À | Service | Livraison*Voir les remarques sur la livraison |
---|---|---|---|
4,63 $US (environ 6,37 $C) | États-Unis | Expédition au tarif économique (USPS Media MailTM) | Livraison prévue entre le lun. 24 juin et le ven. 28 juin à 43230 |
Délai de manutention |
---|
Expédition dans les 1 jours ouvrables après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Des taxes peuvent s'appliquer à la conclusion de la transaction. En savoir plusEn savoir plus au sujet du paiement de taxes sur les achats eBay. |
Taxe de vente pour cet objet (256493976201)
Taxe de vente pour cet objet (256493976201)
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Modalités de renvoi
Après réception de l'objet, contactez le vendeur dans un délai de | Mode de remboursement |
---|---|
30 jours | Remboursement |
Les frais d'expédition du renvoi sont à la charge du vendeur.
Détails du paiement
Modes de paiement
Catégories populaires de cette Boutique
Évaluations comme vendeur (2 849)
y***z (647)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Awesome set of comic books. Great transaction, will by again from this seller, a must seller. Excellent packaging and fast delivery.
9***m (378)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very nice, Fun Phonics cassette and book, thank you
6***e (146)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Very satisfied