Vous en avez un à vendre?

Les 22 lois immuables du marketing : violez-les à vos propres risques ! - BON

État :
Bon
Plus de 10 disponibles / 335 vendus
Prix :
4,08 $US
Environ5,57 $C
Objet tendance. 335 acheteurs ont déjà acheté cet objet.
Ayez l'esprit tranquille. Expédition et renvois gratuits.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Montgomery, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 2 juil. et le lun. 8 juil. à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :254527505097
Dernière mise à jour : juin 21, 2024 23:34:21 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon: Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, ...
Brand
Unbranded
MPN
Does not apply
ISBN
0887306667
Book Title
22 Immutable Laws of Marketing : Exposed and Explained by the World's Two
Publisher
HarperCollins
Item Length
8 in
Publication Year
1994
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
0.4 in
Author
Al Ries, Jack Trout
Features
Reprint
Genre
Business & Economics
Topic
Marketing / General, Marketing / Industrial, International / Marketing, Marketing / Research
Item Weight
4.4 Oz
Item Width
5.3 in
Number of Pages
160 Pages

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
HarperCollins
ISBN-10
0887306667
ISBN-13
9780887306662
eBay Product ID (ePID)
774026

Product Key Features

Book Title
22 Immutable Laws of Marketing : Exposed and Explained by the World's Two
Number of Pages
160 Pages
Language
English
Topic
Marketing / General, Marketing / Industrial, International / Marketing, Marketing / Research
Publication Year
1994
Illustrator
Yes
Features
Reprint
Genre
Business & Economics
Author
Al Ries, Jack Trout
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
0.4 in
Item Weight
4.4 Oz
Item Length
8 in
Item Width
5.3 in

Additional Product Features

Intended Audience
Trade
LCCN
92-053334
Dewey Edition
20
Dewey Decimal
658.8
Edition Description
Reprint
Synopsis
There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing? As Al Ries and Jack Trout--the world-renowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning --note, you can build an impressive airplane, but it will never leave the ground if you ignore the laws of physics, especially gravity. Why then, they ask, shouldn't there also be laws of marketing that must be followed to launch and maintain winning brands? In The 22 Immutable Laws of Marketing , Ries and Trout offer a compendium of twenty-two innovative rules for understanding and succeeding in the international marketplace. From the Law of Leadership, to The Law of the Category, to The Law of the Mind, these valuable insights stand the test of time and present a clear path to successful products. Violate them at your own risk., There are laws of nature, so why shouldn't there be laws of marketing? As Al Ries and Jack Trout--the world-renowned marketing consultants and bestselling authors of Positioning--note, you can build an impressive airplane, but it will never leave the ground if you ignore the laws of physics, especially gravity. Why then, they ask, shouldn't there also be laws of marketing that must be followed to launch and maintain winning brands? In The 22 Immutable Laws of Marketing, Ries and Trout offer a compendium of twenty-two innovative rules for understanding and succeeding in the international marketplace. From the Law of Leadership, to The Law of the Category, to The Law of the Mind, these valuable insights stand the test of time and present a clear path to successful products. Violate them at your own risk.
ebay_catalog_id
4
Copyright Date
1993

Description de l'objet du vendeur

SecondSalecom

SecondSalecom

98,3% d'évaluations positives
25,0M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (6 021 943)

t***d (110)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great book to keep handy!
5***j (1048)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Another great purchase!! My favorite place to buy books!!!
r***h (89)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Six derniers mois
Achat vérifié
Great seller, loved the offer for buy 3 get 1 free. Please offer it again in the future and I'll but many more for myself and to gift to family & friends!
Afficher toutes les évaluations

Évaluations et avis sur le produit

4.8
8 évaluations du produit
  • 7 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Would recommend

Good value

Compelling content

Avis les plus pertinents

  • Quick read, STELLER advice. Easy to employ in your own business!!!

    If your in business for yourself and want to kick butt on your bottom line. This book makes it smart, simple and succinct on how and what you need to do to achieve that goal. After 25 years of being in business for myself, I was surprised at how much simple truth this book had to offer. I read it in an afternoon and started applying the laws to my business the next day. I love books without a lot of sludge to muck thru, that get straight to the truth you need to hear. This is one of those. Read it, then give it to one of your business friends. There are lesson s to be learned here... and you're never to old or too seasoned to tune up your business. God bless these guys... I needed to hear what they had to say. Read it. Implement it, be a success!

  • Excellent example of simple is better

    I read this book for a marketing class and have since bought 2 copies to give to friends who are starting marketing careers. It's concepts are easy to understand and simply "ring true". The book is a very quick read but has excellent, pertinent examples for every law. I would recommend this book to anyone in business

  • Good!

    Achat vérifié : OuiÉtat : OccasionVendu par : thrift.books

  • Another great purchase!! My favorite place to buy books!!!

    Another great purchase!! My favorite place to buy books!!!

    Achat vérifié : OuiÉtat : OccasionVendu par : second.sale