Vous en avez un à vendre?

Mythes de vocabulaire Keith S. Folse (livre de poche)

Another great item from Rarewaves USA | Free delivery!
État :
Entièrement neuf
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
L'expédition n'est pas offerte vers : États-Unis. En savoir plussur l'expédition
Lieu : 60502, États-Unis
Livraison :
Variable
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :235372856674
Dernière mise à jour : juin 13, 2024 05:56:46 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Entièrement neuf: Un livre neuf, non lu, non utilisé et en parfait état, sans aucune page manquante ...
Book Title
Vocabulary Myths
Publication Name
Vocabulary Myths : Applying Second Language Research to Classroom Teaching
Title
Vocabulary Myths
EAN
9780472030293
ISBN
9780472030293
Publisher
University of Michigan Press
Format
Trade Paperback
Release Year
2004
Release Date
31/03/2004
Author
Keith S. Folse
Language
English
Subtitle
Applying Second Language Research to Classroom Teaching
Country/Region of Manufacture
US
Genre
Society & Culture
Subject
English As a Second Language, Vocabulary, Linguistics / General
Item Weight
10.1 Oz
Item Height
0.5 in
Item Length
9.1 in
Item Width
6 in
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Publication Year
2004
Type
Language Course
Number of Pages
200 Pages

À propos de ce produit

Product Information

In Vocabulary Myths , Keith S. Folse breaks down the teaching of second language vocabulary into eight commonly held myths. In debunking each myth, he introduces the myth with a story based on his 25 years of teaching experience (in the United States and abroad), continues with a presentation of what empirical research has shown on the topic, and finishes with a list of what teachers can do in their classrooms to facilitate true vocabulary acquisition. The goal of Vocabulary Myths is to foster a paradigm shift that correctly views vocabulary as fundamental in any second language learning process and demonstrates that research supports this goal-that in fact there is a wealth of empirical evidence to support these views. In addition, an important theme is that teachers have overestimated how much vocabulary students really understand, and as a result, the so-called "comprehensible input" is neither comprehensible nor input. The second language vocabulary acquisition myths reexamined in this book are: *In learning another language, vocabulary is not as important as grammar or other areas. *Using word lists to learn L2 vocabulary is unproductive. *Presenting new vocabulary in semantic sets facilitates learning. *The use of translations to learn new vocabulary should be discouraged. *Guessing words from context is an excellent strategy for learning L2 vocabulary. *The best vocabulary learners make use of one or two really specific vocabulary learning strategies. *The best dictionary for L2 learners is a monolingual dictionary. *Teachers, textbooks, and curricula cover L2 vocabulary adequately.

Product Identifiers

Publisher
University of Michigan Press
ISBN-10
0472030299
ISBN-13
9780472030293
eBay Product ID (ePID)
30445256

Product Key Features

Author
Keith S. Folse
Publication Name
Vocabulary Myths : Applying Second Language Research to Classroom Teaching
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
English As a Second Language, Vocabulary, Linguistics / General
Publication Year
2004
Type
Language Course
Subject Area
Foreign Language Study, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
200 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.5 in
Item Width
6 in
Item Weight
10.1 Oz

Additional Product Features

LCCN
2004-046034
Intended Audience
Scholarly & Professional
Lc Classification Number
Pe1128.A2f575 2004
Copyright Date
2004
Dewey Decimal
428.1/071
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

Rarewaves USA CA

Rarewaves USA CA

97,6% d'évaluations positives
175K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (63 237)

-***t (4212)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Happy with my purchase and would shop with this seller again!
p***k (50)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
All OK
p***7 (569)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good seller

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.