Vous en avez un à vendre?
État :
Non précisé
Les objets provenant de l'étranger pourraient faire l'objet de frais d'administration douanière et de frais supplémentaires.
Livraison :
Variable
Couverture :
Pour en savoir plus, lisez la description de l'objet ou contactez le vendeur. Afficher tous les détailsEn savoir plus sur la couverture
(Non admissible aux programmes de protection des achats d'eBay)

Informations sur le vendeur

Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :226024604451

À propos de ce produit

Product Information

This collection provides a comprehensive approach to the discipline, as it includes all of the significant theories and issues of Sociology of Education. Yet, the book has a central focus -- it is both comprehensive and unified at the same time. A broad range of theoretical perspectives, major concepts, and current issues are illustrated and brought into focus.-- The book's balance of classic and contemporary readings is unlike any other reader.-- The articles come from a wide range of diverse and respected sources.-- Each Part/Section opens with an introduction which unifies the selections within that Part and presents a context in which the articles fall.-- Each reading opens with a short Introduction as well as three to five Questions to Consider as you read this Article, in order to encourage critical thinking.

Product Identifiers

Publisher
SAGE Publications, Incorporated
ISBN-10
1506346979
ISBN-13
9781506346977
eBay Product ID (ePID)
235667453

Product Key Features

Author
Joan Z. Spade
Publication Name
Schools and Society : a Sociological Approach to Education
Format
Trade Paperback
Language
English
Subject
Administration / General, Sociology / General, Philosophy, Theory & Social Aspects
Publication Year
2017
Type
Textbook
Subject Area
Education, Social Science
Number of Pages
528 Pages

Dimensions

Item Length
9.1 in
Item Height
0.9 in
Item Width
7.4 in
Item Weight
27.6 Oz

Additional Product Features

Edition Number
6
LCCN
2017-027516
Intended Audience
College Audience
Lc Classification Number
Lc191.S268 2018
Reviews
The readings included in Ballantine, Spade, and Stuber's reader are challenging yet informative, and they cover a broad spectrum of educational issues appropriate for an upper-level undergraduate Sociology of Education course. The introductions to each section do a nice job of summarizing what is to follow in the articles and explain clearly how the articles tie together.
Copyright Date
2018
Dewey Decimal
306.43/2
Dewey Edition
22
Dismal Threads

Dismal Threads

99,3% d'évaluations positives
5,2K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (1 430)

c***o (360)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great product!! Definitely recommend
d***o (4055)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As described and prompt shipping... Thank you!
g***y (459)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Package arrived well packed. Arrived as described . Would buy from again.

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.