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How Customers Think: Essential Insights Into the Mind of the Market

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Numéro de l'objet eBay :224103326528
Dernière mise à jour : avr. 08, 2024 18:56:37 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
ISBN
9781578518265
Book Title
How Customers Think : Essential Insights Into the Mind of the Market
Item Length
9.6in
Publisher
Harvard Business Review Press
Publication Year
2003
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
1.2in
Author
Gerald Zaltman
Genre
Self-Help, Business & Economics
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Creativity
Item Width
6.4in
Item Weight
24.2 Oz
Number of Pages
352 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This work provides research tools - metaphor elicitation, response latency, and implicit association techniques - that aim to be all-new to marketers and demonstrates how innovators can use these tools to get clues from the subconscious when developing new products.

Product Identifiers

Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1578518261
ISBN-13
9781578518265
eBay Product ID (ePID)
2366857

Product Key Features

Book Title
How Customers Think : Essential Insights Into the Mind of the Market
Author
Gerald Zaltman
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Marketing / General, Consumer Behavior, Creativity
Publication Year
2003
Genre
Self-Help, Business & Economics
Number of Pages
352 Pages

Dimensions

Item Length
9.6in
Item Height
1.2in
Item Width
6.4in
Item Weight
24.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.32.Z35 2003
Copyright Date
2003
Lccn
2002-011666
Dewey Decimal
658.8/342
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
21
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

Aeronsale

Aeronsale

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    État : NeufVendu par : innersleeve-1