Vous en avez un à vendre?

Essentiels d'amélioration des processus : CMMI, Six Sigma et ISO 9001

by James R. Persse, PhD | PB | Good
État :
Bon
Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ... En savoir plussur l'état
Prix :
5,34 $US
Environ7,33 $C
Ayez l'esprit tranquille. Expédition et renvois gratuits.
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Aurora, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le lun. 24 juin et le jeu. 27 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :196280893106

Caractéristiques de l'objet

État
Bon
Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, par exemple des éraflures, mais aucun trou ni aucune déchirure. Dans le cas des livres à reliure, la jaquette peut ne pas être incluse. La reliure présente des traces d'usure minimes. La plupart des pages ne sont pas endommagées et les plis, les déchirures, les passages soulignés ou surlignés et les inscriptions en marge sont minimes. Il n'y a aucune page manquante. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780596102173
Subject Area
Computers, Business & Economics
Publication Name
Process Improvement Essentials : Cmmi, Six Sigma, and Iso 9001
Item Length
9.2 in
Publisher
O'reilly Media, Incorporated
Subject
Programming / General, Software Development & Engineering / General, General, Quality Control
Publication Year
2006
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
1 in
Author
James R. Persse
Item Width
7 in
Item Weight
21.9 Oz
Number of Pages
350 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Persse combines the foundation needed to understand process improvement theory with the best practices to help individuals implement process improvement initiatives in their organization.

Product Identifiers

Publisher
O'reilly Media, Incorporated
ISBN-10
0596102178
ISBN-13
9780596102173
eBay Product ID (ePID)
54241372

Product Key Features

Author
James R. Persse
Publication Name
Process Improvement Essentials : Cmmi, Six Sigma, and Iso 9001
Format
Perfect
Language
English
Subject
Programming / General, Software Development & Engineering / General, General, Quality Control
Publication Year
2006
Type
Textbook
Subject Area
Computers, Business & Economics
Number of Pages
350 Pages

Dimensions

Item Length
9.2 in
Item Height
1 in
Item Width
7 in
Item Weight
21.9 Oz

Additional Product Features

LCCN
2006-287299
Lc Classification Number
Qa76.76.Q35p473 2006
Table of Content
Dedication;Preface; The Audience for This Book; Safari® Enabled; How to Contact Us; Acknowledgments;Part I: Process and Process Improvement; Chapter 1: Introduction; 1.1 A Path of Quality; 1.2 The Innovation/Chaos Paradox; 1.3 Marshal Extra Forces If...; 1.4 Moving Forward; 1.5 Summary; Chapter 2: The Case for Process; 2.1 An American Success Story; 2.2 The Conscious Organization; 2.3 Some Number Stories; 2.4 Six Common Myths; 2.5 Benefits of Process; 2.6 Summary; Chapter 3: Establishing Your Process Program; 3.1 Using IDEAL; 3.2 Establishing Executive Sponsorship; 3.3 Aligning with Business Objectives; 3.4 Identifying Improvement Opportunities; 3.5 Establishing the Process Team; 3.6 Choose Your Model (or Not); 3.7 Developing Process Program Components; 3.8 Training; 3.9 Program Rollout; 3.10 Institutionalization; 3.11 Helpful Change Agent Skills; 3.12 Summary; Chapter 4: Sustaining Process Improvement; 4.1 1. Remember What You Do; 4.2 2. Weld Business Success to Program Success; 4.3 3. Participate; 4.4 4. Training; 4.5 5. Support Compliance; 4.6 6. Active Feedback Mechanisms; 4.7 7. Promote Performance Incentives; 4.8 8. Celebrate Success; 4.9 9. Public Announcements; 4.10 10. Measure, Measure; 4.11 11. Periodic Reassessment; 4.12 12. Appreciate the Journey; 4.13 Summary;Part II: Three Major Process Improvement Standards; Chapter 5: ISO 9001:2000; 5.1 A Brief History of ISO 9001:2000; 5.2 ISO 9001 Ownership; 5.3 The Structure and Design of ISO 9001:2000; 5.4 ISO 9000: Sections 1 Through 3; 5.5 Section 4. Quality Management System; 5.6 Section 5. Management Responsibility; 5.7 Section 6. Resource Management; 5.8 Section 7. Product Realization; 5.9 Section 8. Measurement, Analysis, and Improvement; 5.10 For a Deeper Look; 5.11 Summary; Chapter 6: The Capability Maturity Model Integration (for Development); 6.1 A Brief History of CMMI; 6.2 CMMI Ownership; 6.3 Technology Disciplines Covered Under CMMI; 6.4 CMMI-Dev Structure and Design; 6.5 Generic Goals of CMMI; 6.6 The Process Areas of CMMI; 6.7 Project Management Process Areas; 6.8 Engineering Process Areas; 6.9 Support Process Areas; 6.10 Process Management Process Areas; 6.11 Implementing CMMI; 6.12 For a Deeper Look; 6.13 Summary; Chapter 7: Six Sigma; 7.1 A Brief History of Six Sigma; 7.2 Six Sigma Ownership; 7.3 Six Sigma Structure and Design; 7.4 Define; 7.5 Measure; 7.6 Analyze; 7.7 Improve; 7.8 Control; 7.9 The Six Sigma Team; 7.10 For a Deeper Look; 7.11 Summary; Chapter 8: Considerations for Adoption; 8.1 ; 8.2 Summary;Colophon;
Copyright Date
2006
Target Audience
Scholarly & Professional
Dewey Decimal
005.10685
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes

Description de l'objet du vendeur

ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,7M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (5 221 711)

l***h (1757)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
As described. Very nice. Timely shipment. Thank you!!
h***h (793)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good communications, prompt shipment and item arrived as described
h***h (793)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good communications, prompt shipment and item arrived as Des y

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.