Vous en avez un à vendre?

Améliorer la RTI : Comment assurer le succès avec un enseignement efficace en classe et...

by Fisher, Douglas; Frey, Nancy | PB | VeryGood
État :
Très bon
May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ... En savoir plussur l'état
3 disponibles / 3 vendus
Prix :
5,59 $US
Environ7,64 $C
Ayez l'esprit tranquille. Expédition et renvois gratuits.
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Aurora, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le ven. 28 juin et le lun. 1 juil. à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :193839539893
Dernière mise à jour : juin 20, 2024 11:46:35 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon
Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent et la jaquette (si applicable) est incluse (dans le cas des livres à reliure). Il n'y a aucune page manquante ou endommagée, aucun pli, aucune déchirure, aucun passage surligné ou souligné et aucune inscription en marge. Il est possible que le contreplat porte d'infimes marques d'identification. Le livre présente des traces d'usure infimes. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend ...
Binding
Paperback
Weight
0 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
1416609873
Subject Area
Education
Publication Name
Enhancing Rti : How to Ensure Success with Effective Classroom Instruction and Intervention
Publisher
Cengage Heinle
Item Length
9.9 in
Subject
Professional Development, General, Special Education / Learning Disabilities, Classroom Management, Learning Styles
Publication Year
2010
Series
Professional Development Ser.
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Author
Douglas Fisher, Nancy Frey
Item Weight
11.2 Oz
Item Width
7.9 in
Number of Pages
160 Pages

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Cengage Heinle
ISBN-10
1416609873
ISBN-13
9781416609872
eBay Product ID (ePID)
84284219

Product Key Features

Number of Pages
160 Pages
Publication Name
Enhancing Rti : How to Ensure Success with Effective Classroom Instruction and Intervention
Language
English
Publication Year
2010
Subject
Professional Development, General, Special Education / Learning Disabilities, Classroom Management, Learning Styles
Type
Textbook
Author
Douglas Fisher, Nancy Frey
Subject Area
Education
Series
Professional Development Ser.
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Weight
11.2 Oz
Item Length
9.9 in
Item Width
7.9 in

Additional Product Features

Intended Audience
Scholarly & Professional
LCCN
2009-053850
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
372.43
Synopsis
Are we missing the opportunity to reach struggling learners from the very beginning? Are we hastily--and unnecessarily-- referring students to intervention programs that substitute for high-quality core instruction? What if we could eliminate the need for intervention programs in the first place? Response to Intervention (RTI) programs are only as powerful and effective as the core instruction on which they're built. High-quality instruction, then, is the key ingredient that helps all students excel, and it's at the heart of Douglas Fisher and Nancy Frey's unique approach to the RTI model -- Response to Instruction and Intervention, or RTI2. In Enhancing RTI , the authors argue that students learn best when classroom instruction and supplemental intervention mirror each other in both content and purpose. This book provides K-12 teachers with the knowledge and tools they need to implement a cohesive RTI2 system that helps all children learn by proactively addressing their needs. To this end, you will learn how to * Integrate and align core instruction and supplemental intervention. * Assess your own classroom instruction, in addition to your students' responses to it. * Strengthen existing school improvement efforts within an RTI2 framework. * Utilize systematic feedback to raise student achievement. Fisher and Frey maintain that the RTI2 model not only promotes active student learning, but it also, when done right, promotes a culture of hardwired excellence at all levels of instruction., Are we missing the opportunity to reach struggling learners from the very beginning? Are we hastily-and unnecessarily- referring students to intervention programs that substitute for high-quality core instruction? What if we could eliminate the need for intervention programs in the first place? Response to Intervention (RTI) programs are only as powerful and effective as the core instruction on which they're built. High-quality instruction, then, is the key ingredient that helps all students excel, and it's at the heart of Douglas Fisher and Nancy Frey's unique approach to the RTI model - Response to Instruction and Intervention, or RTI2. In Enhancing RTI, the authors argue that students learn best when classroom instruction and supplemental intervention mirror each other in both content and purpose. This book provides K-12 teachers with the knowledge and tools they need to implement a cohesive RTI2 system that helps all children learn by proactively addressing their needs. To this end, you will learn how to: Integrate and align core instruction and supplemental intervention. Assess your own classroom instruction, in addition to your students' responses to it. Strengthen existing school improvement efforts within an RTI2 framework. Utilize systematic feedback to raise student achievement. Fisher and Frey maintain that the RTI2 model not only promotes active student learning, but it also, when done right, promotes a culture of hardwired excellence at all levels of instruction.
LC Classification Number
LB1029.R4F48 2010
Copyright Date
2010
ebay_catalog_id
4

Description de l'objet du vendeur

ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,8M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (5 227 750)

b***u (78)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item received in very good condition as described!
1***j (299)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Had an issue but it was quickly resolved! I will shop with this seller again .
b***c (574)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fast

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.