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L'expérience Starbucks : 5 principes SIGNÉS PAR L'AUTEUR Joseph A. Michelli,

État :
Très bon
Terminé : mai 18, 2024 18:37:53 HAE
Prix de départ :
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Numéro de l'objet eBay :176374071472

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Series
No
Type
Field Guide
Special Attributes
Starbucks Business Principles
Signed
Yes
Country
USA
Features
Dust Jacket
Age Level
Adults
Original Language
English
Inscribed
Yes
Subjects
Business, Economics & Industry
ISBN
9780071477840
Book Title
Starbucks Experience: 5 Principles for Turning Ordinary Into Extraordinary
Item Length
8.4in
Publisher
Mcgraw-Hill Education
Publication Year
2006
Format
Hardcover
Language
English
Item Height
0.9in
Author
Joseph A. Michelli
Genre
Business & Economics
Topic
Training, Industries / Retailing, Marketing / General, Personal Success
Item Width
5.7in
Item Weight
13.8 Oz
Number of Pages
224 Pages

À propos de ce produit

Product Information

WAKE UP AND SMELL THE SUCCESS! You already know the Starbucks story. Since 1992, its stock has risen a staggering 5,000 percent! The genius of Starbucks success lies in its ability to create personalized customer experiences, stimulate business growth, generate profits, energize employees, and secure customer loyalty-all at the same time. The Starbucks Experience contains a robust blend of home-brewed ingenuity and people-driven philosophies that have made Starbucks one of the world's "most admired" companies, according to Fortune magazine. With unique access to Starbucks personnel and resources, Joseph Michelli discovered that the success of Starbucks is driven by the people who work there-the "partners"-and the special experience they create for each customer. Michelli reveals how you can follow the Starbucks way to Reach out to entire communities Listen to individual workers and consumers Seize growth opportunities in every market Custom-design a truly satisfying experience that benefits everyone involved Filled with real-life insider stories, eye-opening anecdotes, and solid step-by-step strategies, this fascinating book takes you deep inside one of the most talked-about companies in the world today. For anyone who wants to learn from the best-and be the best- The Starbucks Experience is a rich, heady brew of unforgettable user-friendly ideas.

Product Identifiers

Publisher
Mcgraw-Hill Education
ISBN-10
0071477845
ISBN-13
9780071477840
eBay Product ID (ePID)
53851843

Product Key Features

Book Title
Starbucks Experience: 5 Principles for Turning Ordinary Into Extraordinary
Author
Joseph A. Michelli
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Training, Industries / Retailing, Marketing / General, Personal Success
Publication Year
2006
Genre
Business & Economics
Number of Pages
224 Pages

Dimensions

Item Length
8.4in
Item Height
0.9in
Item Width
5.7in
Item Weight
13.8 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd9199.U54s736 2006
Table of Content
Principle 1: Make It Your Own Principle 2: Everything Matters Principle 3: Surprise and Delight Principle 4: Embrace Resistance Principle 5: Leave Your Mark
Copyright Date
2007
Lccn
2006-016788
Intended Audience
Trade

Description de l'objet du vendeur

kmsweat

kmsweat

100% d'évaluations positives
1,6K objets vendus
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Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
5.0
Justesse des frais d'expédition
4.6
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (929)

m***9 (1159)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Thanks so much for the perfect transaction! My old arthritic feet are even more thankful for such great shoes. I could never have afforded to buy these new, but with your help I will get many miles of careful and comfortable walking! Thanks, thanks, thanks A+++++++
8***u (484)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Fantastic seller, item arrived quickly and was just as pictured/described. A+++
a***a (5)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
I had a pair of these along time ago. Still a great shoe. Thanks!!

Évaluations et avis sur le produit

4.7
6 évaluations du produit
  • 4 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 2 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

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Good value

Compelling content

Avis les plus pertinents

  • Excellent

    Informative and interesting book. Great gift idea for a business-savvy coffee drinker! Highly recommended light reading.

  • Good Book

    I purchased this book for my MBA project on Starbucks. This book had all information I needed. Writing style was ok. I would only recommend it for some school project not for casual read. Anand

  • 5 Things You Need to Know

    Whether you are in for profit or non-profit, Michelli's insights regarding the coffee giant Starbucks rise to the top is an invaluable resource. I am buying copies for my whole team! Well worth the time to read and digest.

  • A very good book..

    Every organization leaders must read this book, as this book will open your mind set towards staffs.

  • Fine book about the operating principles and guiding mission for Starbucks.

    I bought this product because I work at Starbucks and I collect Starbucks books.....I read them as well. I've attended a class about the Starbucks Experience which was an overview. I felt this book would be a more in depth look at the contents of the class. It would be a reinforcement of the class as well. The principles of the book could be applied to any business.