Photo 1 sur 1
Effective Customer Care by Pat Wellington (Paperback, 2010), NEW, FREE SHIPPING
État :
Expédition :
Les objets provenant de l'étranger pourraient faire l'objet de frais d'administration douanière et de frais supplémentaires.
Lieu : Footscray, VIC, Australie
Livraison :
Livraison prévue entre le lun. 24 juin et le mar. 2 juil. à 43230
Veuillez prévoir un délai supplémentaire si la livraison internationale est assujettie à des formalités douanières.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
Magasinez en toute confiance
Informations sur le vendeur
- 100% d'évaluations positives
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :172299617557
Dernière mise à jour : nov. 18, 2021 18:35:59 HNEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- ISBN
- 9780749459970
- EAN
- 9780749459970
- Publication Year
- 2010
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Effective Customer Care
- Item Height
- 216mm
- Publisher
- Kogan Page Ltd
- Item Width
- 140mm
- Subject
- Marketing
- Item Weight
- 187g
- Number of Pages
- 144 Pages
À propos de ce produit
Product Information
Effective Customer Care is an essential guide to creating excellent customer service that will not only satisfy your customers and prompt orders, but also cement customer relationships and develop loyalty...and thus increase profits. You will find out what really goes through a customer's mind when they look to purchase a product or service, and what might turn them away without you even realising it. If you have to handle complaints or problem solve you will be shown a robust and systematic approach to reduce these occurrences. In servicing your customer you will often need to get cooperation from others within your organisation, be it members of your team or those in other departments. Effective Customer Care will show you how to do this. And finally, you will learn how to ensure that you keep your customers loyal, and build an ongoing business relationship with them. Pat Wellington includes every aspect of the customer care process including how to: understand what the customer wants, not what you think they want; stop losing business and gain market share; motivate team members to offer a value added service to customers; improve the level of service offered; get a better level of service from internal customers and build long term relationships with customers and suppliers. It is written without jargon and includes international case studies from UK, Scandinavia, USA the Gulf and Singapore.
Product Identifiers
Publisher
Kogan Page Ltd
ISBN-13
9780749459970
eBay Product ID (ePID)
103967690
Product Key Features
Publication Name
Effective Customer Care
Format
Paperback
Language
English
Subject
Marketing
Publication Year
2010
Type
Textbook
Number of Pages
144 Pages
Dimensions
Item Height
216mm
Item Width
140mm
Item Weight
187g
Additional Product Features
Series Title
Creating Success
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Description de l'objet du vendeur
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :172299617557
Dernière mise à jour : nov. 18, 2021 18:35:59 HNEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Expédition et manutention
Lieu où se trouve l'objet :
Footscray, VIC, Australie
Expédition :
Monde entier
Lieux exclus :
Afghanistan, Anguilla, Biélorussie, Bolivie, Botswana, Comores, Corée du Nord, Djibouti, Guinée-Bissau, Guyana, Haïti, Libye, Madagascar, Moldavie, Mongolie, Russie, Rwanda, République centrafricaine, Réunion, Salvador, Sierra Leone, Somalie, Suriname, Svalbard et Jan Mayen, Syrie, Tchad, Trinité-et-Tobago, Tunisie, Venezuela, Wallis-et-Futuna, Yémen, Équateur
Expédition et manutention | À | Service | Livraison*Voir les remarques sur la livraison |
---|---|---|---|
26,00 AUD (environ 23,64 $C) | États-Unis | Australia Post International Standard | Livraison prévue entre le lun. 24 juin et le mar. 2 juil. à 43230 |
Délai de manutention |
---|
Expédition dans les 1 jours ouvrables après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Des taxes peuvent s'appliquer à la conclusion de la transaction. En savoir plusEn savoir plus au sujet du paiement de taxes sur les achats eBay. |
Taxe de vente pour cet objet (172299617557)
Taxe de vente pour cet objet (172299617557)
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Modalités de renvoi
Après réception de l'objet, contactez le vendeur dans un délai de |
---|
30 jours |
Les frais d'expédition du renvoi sont à la charge de l'acheteur.
Détails du paiement
Modes de paiement
Évaluations comme vendeur (7 104)
o***u (569)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
DVD arrived safely and plays perfectly. Very happy with the service and would buy from this seller again.
l***h (285)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item as described. Great value
m***l (1841)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
as described, sent fast, perfect. A +++