Photo 1 sur 1
![Recadrer la recherche en éducation : résister à l'agenda « ce qui fonctionne » - Photo 1 sur 1](https://i.ebayimg.com/images/g/QwwAAOSwG1lldBT6/s-l500.png)
Recadrer la recherche en éducation : résister à l'agenda « ce qui fonctionne »
État :
Expédition :
Les objets provenant de l'étranger pourraient faire l'objet de frais d'administration douanière et de frais supplémentaires.
Lieu : Rossendale, Royaume-Uni
Livraison :
Livraison prévue entre le mer. 26 juin et le lun. 15 juil. à 43230
Veuillez prévoir un délai supplémentaire si la livraison internationale est assujettie à des formalités douanières.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
Magasinez en toute confiance
Informations sur le vendeur
- 99,2% d'évaluations positives
Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :155938377632
Dernière mise à jour : juin 21, 2024 09:01:54 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Book Title
- Reframing Educational Research: Resisting the 'what works' agenda
- Genre
- Higher education, tertiary education
- ISBN
- 9780415529174
- Publication Year
- 2013
- Type
- Textbook
- Format
- Paperback
- Language
- English
- Publication Name
- Reframing Educational Research: Resisting the 'what Works' Agenda
- Item Height
- 234mm
- Publisher
- Taylor & Francis LTD
- Item Width
- 156mm
- Subject
- Coaching & Career Guidance, Strategy
- Item Weight
- 408g
- Number of Pages
- 248 Pages
À propos de ce produit
Product Information
Possibilities for the use of research in educational practice are often written off due to the history, politics and interests of the ostensibly separate worlds that researchers and practitioners occupy. However, a more optimistic account highlights the ways these communities share a common need for practice-based theories, which enable them to make sense of a wide range of issues in education, including pedagogy, learning, and educational equity. In applying theory to situated accounts of various educational practices and learning contexts, this book explores mistaken assumptions about the ways that research can 'inform' or otherwise impact practice. It problematises a 'what works' agenda but also points to potentially more productive research-practice relationships in education. Experienced contributors describe how they have used a variety of context-sensitive theoretical approaches in the socio-cultural and discursive traditions to both understand practice and address a wide range of practical issues in education. At its core Reframing Educational Research challenges two commonly held assumptions: that best practice is readily identifiable in a way that is then transferrable to new contexts for use by practitioners more widely, and that theory will not help with what to do on Monday morning in the classroom or in developing policies with direct and visible impact. Drawing on the experience of a number of highly respected expert contributors, including Mel Ainscow, Harry Daniels, Anna Sfard and Etienne Wenger-Trayner, the book discusses a range of issues that must be explicitly addressed if we are to make headway in developing a sustainable and productive relationship between research, policy and practice. The authors make it clear that the politics, policies, institutional practices, market systems and social dynamics currently at play in education have a tendency to derail the idealised pathway from research to reform. This book aims to move the discussion towards alternative, and potentially more fruitful, ways of linking research with practice. Reframing Educational Research is an invitation to all researchers to identify new opportunities for advancing theory and practice in education. It is a must-read for all practitioners and researchers in education.
Product Identifiers
Publisher
Taylor & Francis LTD
ISBN-13
9780415529174
eBay Product ID (ePID)
148871674
Product Key Features
Publication Name
Reframing Educational Research: Resisting the 'what Works' Agenda
Format
Paperback
Language
English
Subject
Coaching & Career Guidance, Strategy
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
248 Pages
Dimensions
Item Height
234mm
Item Width
156mm
Item Weight
408g
Additional Product Features
Editor
Valerie Farnsworth, Yvette Solomon
Country/Region of Manufacture
United Kingdom
Description de l'objet du vendeur
Informations sur le vendeur professionnel
Numéro de TVA :
- GB 901578627
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :155938377632
Dernière mise à jour : juin 21, 2024 09:01:54 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Expédition et manutention
Lieu où se trouve l'objet :
Rossendale, Royaume-Uni
Expédition :
Monde entier
Lieux exclus :
Afghanistan, Allemagne, Amérique centrale et Caraïbes, Amérique du Sud, Autriche, Estonie, Libye, Nauru, Russie, Somalie, Suisse, Ukraine, Yémen
Expédition et manutention | À | Service | Livraison*Voir les remarques sur la livraison |
---|---|---|---|
7,60 GBP (environ 13,20 $C) | États-Unis | Expédition standard (Standard Int'l Postage) |
Délai de manutention |
---|
Expédition dans les 1 jours ouvrables après réception du paiement. |
Taxes |
---|
Des taxes peuvent s'appliquer à la conclusion de la transaction. En savoir plusEn savoir plus au sujet du paiement de taxes sur les achats eBay. |
Taxe de vente pour cet objet (155938377632)
Taxe de vente pour cet objet (155938377632)
Le vendeur facture une taxe de vente pour les États suivants :
État | Taux de la taxe de vente |
---|
Modalités de renvoi
Après réception de l'objet, contactez le vendeur dans un délai de |
---|
30 jours |
Les frais d'expédition du renvoi sont à la charge de l'acheteur.
Détails du paiement
Modes de paiement
Évaluations comme vendeur (2 426 635)
0***0 (53)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
A++++ Seller
7***a (3864)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
A good transaction and worthy of repeat
j***4 (20)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
item arrived on time and as described