Le vendeur a mis fin à cette annonce le dim. 7 avr. à 12:26 PM, car l'objet n'est plus disponible.
Vous en avez un à vendre?

Comment enseigner pour que les élèves se souviennent

État :
Acceptable
Book Leaves in 1 Business Day or Less! Leaves Same Day if Received by 2 pm EST! Cover is worn, ... En savoir plussur l'état
Prix :
9,99 $US
Environ13,63 $C
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Ligonier, Indiana, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le sam. 18 mai et le jeu. 23 mai à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :155503004092
Dernière mise à jour : janv. 20, 2024 04:36:25 HNEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Acceptable
Un livre présentant des traces d'usure apparentes. Sa couverture peut être endommagée, mais elle est globalement intacte. Sa reliure peut être légèrement endommagée, mais elle est globalement intacte. Il est possible que les marges portent des inscriptions ou que des passages aient été soulignés ou surlignés, mais il n'y a aucune page manquante et rien ne compromet la lisibilité ou la compréhension du texte. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“Book Leaves in 1 Business Day or Less! Leaves Same Day if Received by 2 pm EST! Cover is worn, ...
ISBN
9781416601524
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Publication Name
How to Teach So Students Remember
Item Height
0.5in
Author
Marilee Sprenger
Item Length
9in
Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
Item Width
7.1in
Item Weight
12.2 Oz
Number of Pages
205 Pages

À propos de ce produit

Product Information

When you teach a lesson, do your students remember the information the next day? The next week? Will they retain that information long enough to use it on a high-stakes test and, most importantly, will they retain it well enough to make use of it in their lives beyond school? How to Teach So Students Remember offers seven steps to increase your students' capacity to receive information in immediate memory, act on it in working memory, store it in long-term memory, and retrieve and manipulate it in unanticipated situations--that is, to use what they've learned when they need it. Step by step, you will discover * how to reach your students and get them to attend to incoming information; * how to encourage reflection to better enable students to make connections to prior knowledge; * how to help students recode new concepts in their own words to clarify their understanding; * how to use feedback to provide a framework for learning and show the brain what's important to remember; * how to incorporate multiple rehearsal strategies that provide multiple avenues to stored material; * how to structure review processes so students retain information beyond the test; and * how to align instruction, review, and assessment to help students more easily retrieve information. We all know that some children come to school with their ability to remember information already firmly established; others are not so fortunate. By consciously teaching for memory, we can remediate some of these differences and help students gain confidence in their abilities. By doing so, we will better equip all students to be successful learners, reliable family members, and informed members of society.

Product Identifiers

Publisher
Association for Supervision & Curriculum Development
ISBN-10
141660152x
ISBN-13
9781416601524
eBay Product ID (ePID)
25038854680

Product Key Features

Author
Marilee Sprenger
Publication Name
How to Teach So Students Remember
Format
Perfect
Language
English
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
205 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.5in
Item Width
7.1in
Item Weight
12.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1027.S685 2005
Copyright Date
2005
Target Audience
Trade
Topic
Professional Development, Evaluation & Assessment, Cognitive Psychology & Cognition, Learning Styles, Teaching Methods & Materials / General
Lccn
2005-000166
Dewey Decimal
371.102
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Education, Psychology

Description de l'objet du vendeur

Allied Book Company

Allied Book Company

99% d'évaluations positives
17K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (3 617)

r***r (36)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good communication!
Afficher toutes les évaluations

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.