Vous en avez un à vendre?

Advertising Today ( - Livre de poche, par Berger Warren - Très bon

Dernier exemplaire disponible
État :
Très bon
Le dernier / 1 vendus
Prix :
19,99 $US
Environ27,47 $C
Ayez l'esprit tranquille. Expédition et renvois gratuits.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Philadelphia, Pennsylvania, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mer. 12 juin et le ven. 14 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :145443115423
Dernière mise à jour : juin 08, 2024 19:09:43 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Type
Textbook
ISBN
9780714843872
Book Title
Advertising Today
Publisher
Phaidon Press, Incorporated
Item Length
11.5 in
Publication Year
2004
Format
Trade Paperback
Language
English
Illustrator
Yes
Item Height
1.5 in
Author
Warren Berger
Features
Revised
Genre
Design, Business & Economics
Topic
Graphic Arts / Commercial & Corporate, Graphic Arts / Advertising, Advertising & Promotion
Item Weight
97.2 Oz
Item Width
9.9 in
Number of Pages
512 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Far more than a means of moving merchandise, advertising has become increasingly recognized not only as an art form in itself, but also as a defining element of popular culture. Advertising Today provides a thematic overview of the evolution of advertising around the world over the past 30 years, charting influences from the political and social upheavals of the 1960s to the revolution of the internet in the 1990s. Each chapter includes an intimate interview with a key figure in advertising - including Oliviero Toscani of the controversial Benetton campaigns, American-Express spokesperson Jerry Seinfeld, and John Hegarty of Bartle Boyle Hegarty, the creator of the world-famous Levis ads. In analysing specific advertisements, the book simultaneously acts as a history of global pop culture and a record of the social, cultural and geo-political temperature changes that affect our image-saturated environment. Included are over 500 advertisements originally seen in a wide range of media: print, television, billboards, the internet and even very recent, so-called 'guerrilla' advertising, in which practically anything (pieces of fruit, sand dunes on a beach, pavements) can act as a surface for promoting a product.

Product Identifiers

Publisher
Phaidon Press, Incorporated
ISBN-10
0714843873
ISBN-13
9780714843872
eBay Product ID (ePID)
30208872

Product Key Features

Book Title
Advertising Today
Number of Pages
512 Pages
Language
English
Publication Year
2004
Topic
Graphic Arts / Commercial & Corporate, Graphic Arts / Advertising, Advertising & Promotion
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Design, Business & Economics
Author
Warren Berger
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.5 in
Item Weight
97.2 Oz
Item Length
11.5 in
Item Width
9.9 in

Additional Product Features

Dewey Edition
22
Reviews
'Browsing through this facinating book will certainly evoke memories as products and their slogans are revealed.' (County Times, Welshpool), 'Berger's book contains stunning full-page colour reproductions of advertisements accompanied by captions that explain each ad's impact on society...He also offers insightful interviews with a handful of the industry's major players...The result is a book that's a lot like advertising: big, bold, entertaining and full of itself.' (Azure), 'With more gorgeous images than you can shake a stick at, it's a great addition to that new coffee table you bought after seeing the Ikea ad on TV, and now it's out in paperback, it won't break the legs of the table either.' (Ideasfactory), ' Advertising Today provides something new: a chronological survey of the industry that also charts the seismic changes in our social landscape over the past 50 years.' (Azure)
Lccn
2004-304321
Grade from
Eighth Grade
Target Audience
Trade
Dewey Decimal
659.1
Grade to
College Graduate Student
Edition Description
Revised Edition
Lc Classification Number
Hf5823
Copyright Date
2004

Description de l'objet du vendeur

BooksRun

BooksRun

99,2% d'évaluations positives
469K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (92 050)

o***a (8)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernière année
Achat vérifié
Extremely fast delivery. Excellent condition. Great buy. Thanks guys
Afficher toutes les évaluations

Évaluations et avis sur le produit

5.0
1 évaluations du produit
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Would recommend

Good value

Compelling content

Nous avons reçu des évaluations pour ce produit, mais pas encore d'avis. Soyez le premier à rédiger un avis.