Vous en avez un à vendre?

Analyse appliquée du comportement pour les enseignants - livre de poche, par Alberto Paul A. ; - Bon

État :
Bon
Prix :
8,59 $US
Environ11,74 $C
Ayez l'esprit tranquille. Expédition et renvois gratuits.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Philadelphia, Pennsylvania, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le jeu. 30 mai et le sam. 1 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :145355586911
Dernière mise à jour : mai 25, 2024 19:20:45 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon: Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, ...
Book Title
Applied Behavior Analysis for Teachers
ISBN
9780131592896
Publication Year
2008
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Applied Behavior Analysis for Teachers
Item Height
0.6in.
Author
Paul A. Alberto, Anne C. Troutman
Item Length
8.1in.
Publisher
Prentice Hall PTR
Item Width
10in.
Item Weight
27.9 Oz
Number of Pages
504 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Scholarly and empirically based, this market-leading text gives students what they need to understand using the principles and practices of applied behavioral management in the classroom. The content is presented clearly, in a friendly, accessible-even fun-manner. The eighth edition uses classroom-based examples and practices firmly grounded in research. Content is presented in the order of decision-making by a teacher who has a student exhibiting challenging behavior in class or a student who needs to execute a behavior-change project. The text covers identifying target behavior, collecting and graphing data, functional assessment, experimental design, arranging antecedents and consequences, generalizing behavior change and discusses the importance of ethical considerations in using applied behavior analysis in the classroom.

Product Identifiers

Publisher
Prentice Hall PTR
ISBN-10
0131592890
ISBN-13
9780131592896
eBay Product ID (ePID)
63175448

Product Key Features

Author
Paul A. Alberto, Anne C. Troutman
Publication Name
Applied Behavior Analysis for Teachers
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2008
Type
Textbook
Number of Pages
504 Pages

Dimensions

Item Length
8.1in.
Item Height
0.6in.
Item Width
10in.
Item Weight
27.9 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb1060.2.A43 2008
Edition Number
8
Table of Content
Chapter 1 Roots of Applied Behavior Analysis The Usefulness of Explanations Developmental Explanations Cognitive Explanations Behavioral Explanations Historical Development of Behaviorism Chapter 2 Preparing Behavioral Objectives Definition and Purpose Educational Goals Components of a Behavioral Objective Format for a Behavioral Objective Expanding the Scope of the Basic Behavioral Objective Behavioral Objectives and the IEP Chapter 3 Procedures for Collecting Data A Rationale Choosing a System Anecodotal Reports Permanent Product Recording Observational Recording Systems Duration and Latency Recording How Can All This Be Done? Summary of Data Collection Systems Reliability Factors That May Affect Data Collection and Interobserver Agreement Chapter 4 Graphing Data The Simple Line Graph Additional Graphing Conventions Cumulative Graphs Bar Graphs Chapter 5 Single-Subject Designs Variables and Functional Relations Basic Categories of Designs Single-Subject Designs AB Design Reversal Design Changing Criterion Design Multiple Baseline Design Alternating Treatments Design Changing Conditions Design Evaluating Single-Subject Designs Action Research and Single-Subject Designs Chapter 6 Developing a Hypothesis for Behavior Change: Functional Assessment and Functional Analysis Behavior and Its Function The Behavior Support Plan Development of a Behavior Support Plan Chapter 7 Arranging Consequences That Increase Behavior Positive Reinforcement Contracting Variations in Administration of Reinforcers Negative Reinforcement Natural Reinforcement Chapter 8 Arrranging Consequences That Decrease Behavior Procedural Alternatives for Behavior Reduction Level I: Reinforcement-Based Strategies Level II: Extinction Sensory Extinction Punishment Level III: Removal of Desirable Stimuli Level IV: Presentation of Aversive Stimuli Overcorrection Chapter 9 Differential Reinforcement: Antecedent Control and Shaping Antecedent Influences on Behavior Differential Reinforcement for Stimulus Control, Principles of Discrimination Prompts Modeling Physical Guidance Fading Teaching Complex Behaviors Differential Reinforcement for Shaping Chapter 10 Providing for Generalization of Behavior Change Generalization Training Generalization Chapter 11 Teaching Students to Manage Their Own Behavior A Common Experience Preparing Students to Manage Their Own Behavior Self-Management for Learners with Severe Disabilities Self-Management for Learners with Mild Disabilities Self-Management for Students at Risk Chapter 12 Responsible Use of Applied Behavior Analysis Procedures Concerns About Applied Behavior Analysis Ethical Use of Applied Behavior Analysis Procedures Accountability Theory or Recipes? Chapter 13 Putting It All Together Stimulus Control A Look into Learning Environments
Copyright Date
2009
Target Audience
College Audience
Topic
Professional Development, Special Education / General, General, Beginner Life & Beginner Affairs, Movements / Behaviorism
Lccn
2008-009451
Dewey Decimal
371.102/4
Dewey Edition
22
Illustrated
Yes
Genre
Education, Psychology

Description de l'objet du vendeur

BooksRun

BooksRun

99,2% d'évaluations positives
458K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (89 847)

e***n (1627)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Book in great condition.
p***i (781)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
A++ Seller! Will be a returning customer.
e***i (47)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good

Évaluations et avis sur le produit

5.0
1 évaluations du produit
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Would recommend

Good value

Compelling content

Avis les plus pertinents

  • A great resource!

    Achat vérifié : OuiÉtat : OccasionVendu par : rockymtntext