Vous en avez un à vendre?

Communication d'entreprise par Paul A. Argenti

by Paul A. Argenti | PB | Good
État :
Bon
Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ... En savoir plussur l'état
Ayez l'esprit tranquille. Expédition et renvois gratuits.
Expédition :
Sans frais Economy Shipping. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Aurora, Illinois, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le sam. 18 mai et le mar. 21 mai à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :144130315527
Dernière mise à jour : janv. 10, 2024 07:07:02 HNEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon
Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, par exemple des éraflures, mais aucun trou ni aucune déchirure. Dans le cas des livres à reliure, la jaquette peut ne pas être incluse. La reliure présente des traces d'usure minimes. La plupart des pages ne sont pas endommagées et les plis, les déchirures, les passages soulignés ou surlignés et les inscriptions en marge sont minimes. Il n'y a aucune page manquante. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, ...
Binding
Paperback
Weight
1 lbs
Product Group
Book
IsTextBook
Yes
ISBN
9780072990546
Publication Name
Corporate Communication
Item Length
9in
Publisher
McGraw-Hill Higher Education
Publication Year
2005
Type
Textbook
Format
Perfect
Language
English
Item Height
0.5in
Author
Paul A. Argenti
Features
Revised
Item Width
7in
Item Weight
14.6 Oz
Number of Pages
288 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Argenti's Corporate Communication was the first text to tackle this subject, and now in its fourth edition, it remains the most comprehensive book in this field. Corporate Communications describes the changes in the environment for business that have taken place over the last half-century, and their implications for corporate communication. While attitudes about business have never been totally positive, they have reached an all-time low in recent years - mistrust and skepticism of corporate entities is high, as are expectations that companies will give back to society through philanthropy, community involvement, or environmental protection activities. By showing readers the importance of creating a coordinated corporate communication system, organizations will benefit with important strategies and tools that few companies in the world are using yet. This new edition shows what companies need to know about advanced communication strategies to stay one step ahead of the competition.

Product Identifiers

Publisher
McGraw-Hill Higher Education
ISBN-10
0072990546
ISBN-13
9780072990546
eBay Product ID (ePID)
48688360

Product Key Features

Author
Paul A. Argenti
Publication Name
Corporate Communication
Format
Perfect
Language
English
Features
Revised
Publication Year
2005
Type
Textbook
Number of Pages
288 Pages

Dimensions

Item Length
9in
Item Height
0.5in
Item Width
7in
Item Weight
14.6 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hd30.3.A73 2007
Edition Description
Revised Edition
Edition Number
4
Table of Content
1. The Changing Environment for Business Case: Arthur Andersen 2. Communicating Strategically Case: Fletcher Electronics 3. An Overview of the Corporate Communication Function Case: Dell Computer Corporation 4. Identity, Image and Reputation Case: GE Identity Program 5. Corporate Advertising Exercise: Corporate Ad Samples 6. Media Relations Case: Adolph Coors Company 7. Internal Communication Case: Claremont Publishing 8. Investor Relations Case: Steelcase, Inc. 9. Government Relations Case: Disney's America Theme Park 10. Crisis Communications Case: Dow Corning
Copyright Date
2007
Target Audience
College Audience
Topic
Business Communication / General
Lccn
2005-056297
Dewey Decimal
658.4/5
Dewey Edition
23
Illustrated
Yes
Genre
Business & Economics

Description de l'objet du vendeur

ThriftBooks

ThriftBooks

99% d'évaluations positives
17,6M objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (5 183 168)

l***d (564)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Arrived very quickly and as described 😎
d***c (364)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Looks like a very nice planning book. Thank you *****
n***n (2116)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
.

Évaluations et avis sur le produit

4.3
3 évaluations du produit
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 2 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Avis les plus pertinents

  • Not Bad for a Corporate Comm Book...

    I bought this book for my first graduate class called, "Corporate Communication." At first, I was wary of the content (i.e. dull and dry) but was pleasantly surprised after reading the first chapter - Argenti lays out the information in an orderly fashion that's easy to understand. I'd recommend this book.

  • Corporate Communiation by Paul A Argenti (2005)

    Corporate Communication is easy to read. Concepts are explained clearly. Author uses real life examples to support concepts.

  • Corporate Communication

    I like the information that was provided because it clarifies the essence of doing business and if not planned carefully will either succeed or fail. At the same time it addresses what is happening in real life at present