Vous en avez un à vendre?

Repenser la supervision et l'évaluation des enseignants : comment travailler intelligemment, construire C - BON

État :
Comme neuf
Like new-never been read.
Prix :
11,99 $US
Environ16,35 $C
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : North Chili, New York, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 28 mai et le sam. 1 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :135053953967

Caractéristiques de l'objet

État
Comme neuf
Un livre qui a l’air neuf mais qui a été lu. La couverture ne présente pas d’usure et la jaquette est incluse (dans le cas des livres reliés). Il n'y a aucune page manquante ou endommagée, aucun pli, aucune déchirure, aucun passage surligné ou souligné et aucune inscription en marge. Il est possible que le contreplat porte d'infimes marques d'identification. Le livre présente des traces d'usure infimes. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“Like new-never been read.”
Brand
Unbranded
Book Title
Rethinking Teacher Supervision and Evaluation: How to Work Smart
MPN
Does not apply
ISBN
9781118336724
Publication Year
2013
Type
Textbook
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Name
Rethinking Teacher Supervision and Evaluation : How to Work Smart, Build Collaboration, and Close the Achievement Gap
Item Height
0.7in
Author
Kim Marshall
Item Length
10.8in
Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
Item Width
8.4in
Item Weight
19.2 Oz
Number of Pages
240 Pages

À propos de ce produit

Product Information

Teacher supervision and evaluation that emphasizes fairness, excellence, and achievement In this thoroughly revised and updated edition of his bestselling book, education expert Kim Marshall shows how to break away from the typical and often ineffective evaluation approaches in which principals use infrequent classroom visits or rely on standardized test scores to assess a teacher's performance. Marshall proposes a broader framework for supervision and evaluation that enlists teachers in improving the performance of all students. Revised edition of the classic book on teacher supervision and evaluation Includes thoughts on iPad and iPhone aps for classroom observation Offers new chart on how principals can manage ten mini-observations per teacher per year Contains new thoughts on merit pay, a different approach to the test-score argument from Arne Duncan This vital resource also includes extensive tools and advice for managing time as well as ideas for using supervision and evaluation practices to foster teacher professional development.

Product Identifiers

Publisher
Wiley & Sons, Incorporated, John
ISBN-10
1118336720
ISBN-13
9781118336724
eBay Product ID (ePID)
143613733

Product Key Features

Author
Kim Marshall
Publication Name
Rethinking Teacher Supervision and Evaluation : How to Work Smart, Build Collaboration, and Close the Achievement Gap
Format
Trade Paperback
Language
English
Publication Year
2013
Type
Textbook
Number of Pages
240 Pages

Dimensions

Item Length
10.8in
Item Height
0.7in
Item Width
8.4in
Item Weight
19.2 Oz

Additional Product Features

Lc Classification Number
Lb2328
Edition Number
2
Table of Content
The Author vii Acknowledgments viii Introduction 1 One The Challenge: Closing the Achievement Gap 7 Two Supervision and Evaluation: Why We Need a New Approach 19 Three Mini-Observations 1: A System Is Born 43 Four Mini-Observations 2: Doing Them Right 57 Five Curriculum Design: The Foundation of Good Teaching 87 Six Interim Assessments: Using During-the-Year Evidence of Learning to Continuously Improve and Evaluate Instruction 103 Seven Rubrics: Potent, Efficient End-of-Year Evaluation Tools 123 Eight Time Management: Doing First Things First 157 Nine The Role of the Superintendent 173 Ten Putting It All Together 195 Appendix A A Slim Curriculum Expectations Booklet: Atlantic Elementary School, Grade 4 Learning Expectations 199 Appendix B Examples of Brief Write-Ups after Mini-Observations 213 Appendix C A Comparison of Rubrics 219 Bibliography 221 Index 227
Copyright Date
2013
Topic
Administration / Facility Management, Administration / General, Administration / School Superintendents & Principals, Teaching Methods & Materials / General
Dewey Decimal
371.14/4
Intended Audience
Trade
Dewey Edition
22
Genre
Education

Description de l'objet du vendeur

midwest65

midwest65

100% d'évaluations positives
656 objets vendus
Autres objets du vendeurContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.8
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (389)

3***l (306)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item as described. Thank you!!
k***n (552)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Nice glass A++++
u***l (80)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Six derniers mois
Achat vérifié
Game arrived on time and works well. Thank you very much!

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.