Vous en avez un à vendre?

Manzo Short Throw Shifter convient au cobalt SS 05-10 Saturn Ion Redline 04-07 2,0 L

État :
Neuf
6 disponibles / 498 vendus
Prix :
65,00 $US
Environ88,60 $C
Objet tendance. 498 acheteurs ont déjà acheté cet objet.
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Cueillette :
Cueillette locale gratuite depuis : West Covina, California, États-Unis. En savoir plussur la cueillette
Expédition :
Sans frais Expédition accélérée. En savoir plussur l'expédition
Lieu : West Covina, California, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le sam. 18 mai et le mar. 21 mai à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. L'acheteur paie les frais de port du renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :131439883332
Dernière mise à jour : oct. 25, 2023 00:12:47 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf: Un objet entièrement neuf, inutilisé, non ouvert, non endommagé, dans son emballage d'origine ...
Manufacturer Part Number
SS-6124
Brand
MANZO
Items Included
Shift Knob
Placement on Vehicle
Front
UPC
783942727555

Description de l'objet du vendeur

always-bargains performance part

always-bargains performance part

99,2% d'évaluations positives
127K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (40 940)

r***a (162)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernière année
Achat vérifié
Manzo short throw shifter: Took about 45 minutes to install, engages as designed; reverse lock out also engages as designed. Youll need a flat head, T20&T25 and appropriate tool. Remove the c clip on the side of NEW shifter and install the T25 screw removed from the OLD shifter. Great price, good ship time. Would buy again if i got another vehicle.
w***_ (34)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernière année
Achat vérifié
Easy install only took around an hour, it’s really impressive for the price. Firmed and stiffened up the shifts substantially.
i***s (1062)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Il y a plus d'un an
Achat vérifié
Best price , fast shipping. Not worth the amount of work to install. Reverse lockout rattles.
Afficher toutes les évaluations

Évaluations et avis sur le produit

3.1
14 évaluations du produit
  • 4 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 2 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 3 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 2 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 3 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Would recommend

Good value

Good quality

Avis les plus pertinents

  • Great Shifter for the $$

    This shifter is a reverse engineered copy of the shifter Hurst made for the Cobalt SS. The Hurst version vs the Manzo version have about the same build quality, but the Hurst was much more expensive and is no longer in production. Therefore, the Manzo version is a win-win. I removed the reverse lockout feature and added a custom shift knob. Installation is straightforward, there are how-to guides on miscellaneous forums if you need help.

    Achat vérifié : OuiÉtat : NeufVendu par : always-bargains

  • For the price, I would recommend this shifter.

    Nice shifter... easy installation... had to file stock mounting plate to get over shifter and reverse lockout doesn't do anything. You will have to get used to finding reverse and 5th gear. There wasn't any installation instructions.

    Achat vérifié : OuiÉtat : NeufVendu par : hotstream1688

  • Very surprised.

    I was pleasantly surprised when I got my shifter today, despite there being no instructions you can watch one online it's basically the same deal. It feels good and is smooth to shift, I have to say the shift ball is a bit big for my liking I enjoyed the stock size but it's no deal.breaker. Now onto the one and only problem.i have with the design of this shifter, now I understand that for under 100$ this is a steal but to install this WITHOUT having to modify any oem parts the have to remove the reverse lockout and to do that you have to hammer out a roll pin..... I feel like there is a much better solution for that but like.i said it's under 100$ so what can you do. Overall I 100% recommend this shifter. (It was installed in a 2007 cobalt ss/sc)

    Achat vérifié : OuiÉtat : NeufVendu par : hotstream1688

  • It works but its cheap

    The reverse lockout no longer works because its not the right size. Corners on the reverse lockout are also very sharp and ended up ripping my shift boot.

    Achat vérifié : OuiÉtat : NeufVendu par : always-bargains

  • Perfect fit in a 2005 SAAB 9-3!

    When it comes to modifying a SAAB you better have deep pockets! The only short shifter that specifically mentions fitting a SAAB is a $250 TMW performance shifter. After some research I discovered that the cobalt SS/ion redline and the HHR SS have identical shift assembly as the SAAB 9-3!! I went out on a whim and purchased this shifter ( on ebay). When it arrived in began "ripping" my car apart to install this short shifter! The most difficult part of the entire installation is removing the stock Shift knob from the stock shift assembly. I spent about 3 hours trying to get that dang thing off with no success. I ended up using a valve spring compressor tool to get it off. From that point on installation went SUPER smooth. This specific kit doesn't include instructions. Conveniently TMW has ...

    Achat vérifié : OuiÉtat : NeufVendu par : always-bargains