L'objet est en rupture de stock.
Vous en avez un à vendre?

Gestion marketing [LOCATION - livre de poche, par Kotler Philip ; Keller - Très bon q

État :
Très bon
Prix :
196,09 $US
Environ183,48 EUR
Expédition :
Sans frais Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Philadelphia, Pennsylvania, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le jeu. 20 juin et le sam. 22 juin à 43230
Les dates de livraison approximatives – s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet tiennent compte du délai de manutention du vendeur, du code postal de l'expéditeur, du code postal du destinataire et de l'heure de l'acceptation et dépendent du service d'expédition sélectionné et de la réception du paiementréception du paiement - s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30jours. Le vendeur paie les frais de renvoi. En savoir plus- pour en savoir plus sur les renvois
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Inscrit comme vendeur professionnel
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :126469268999
Dernière mise à jour : mai 19, 2024 19:35:37 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Type
Textbook
ISBN
9780135887158
Publication Year
2021
Format
Hardcover
Language
English
Book Title
Marketing Management
Author
Kevin Keller, Philip Kotler, Alexander Chernev
Publisher
Pearson Education
Genre
Business & Economics
Topic
Commerce
Edition
16
Number of Pages
608 Pages

À propos de ce produit

Product Information

This print textbook is available for students to rent for their classes. The Pearson print rental program provides students with affordable access to learning materials, so they come to class ready to succeed. For undergraduate and graduate courses in marketing management. The gold standard for today's marketing management student The world of marketing is changing every day -- and in order for students to have a competitive edge, they need a text that reflects the best and most recent marketing theory and practices. Marketing Management collectively uses a managerial orientation, an analytical approach, a multidisciplinary perspective, universal applications, and balanced coverage to distinguish it from all other marketing management texts out there. Unsurpassed in its breadth, depth, and relevance, the 16th Edition features a streamlined organization of the content, updated material, and new examples that reflect the very latest market developments. After reading this landmark text, students will be armed with the knowledge and tools to succeed in the new market environment around them.

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education
ISBN-10
0135887151
ISBN-13
9780135887158
eBay Product ID (ePID)
18050032018

Product Key Features

Book Title
Marketing Management
Edition
16
Author
Kevin Keller, Philip Kotler, Alexander Chernev
Format
Hardcover
Language
English
Topic
Commerce
Publication Year
2021
Genre
Business & Economics
Number of Pages
608 Pages

Additional Product Features

Lc Classification Number
Hf5415.13.K64 2022
Table of Content
PART 1: FUNDAMENTALS OF MARKETING MANAGEMENT 1. Defining Marketing for the New Realities 2. Marketing Planning and Management PART 2: UNDERSTANDING THE MARKET 3. Analyzing Consumer Markets 4. Analyzing Business Markets 5. Conducting Marketing Research PART 3: DEVELOPING A WINNING MARKETING STRATEGY 6. Identifying Market Segments and Target Customers 7. Crafting a Customer Value Proposition and Positioning PART 4: DESIGNING VALUE 8. Designing and Managing Products 9. Designing and Managing Services 10. Building Strong Brands 11. Managing Pricing and Sales Promotions PART 5: COMMUNICATING VALUE 12. Managing Marketing Communications 13. Designing an Integrated Marketing Campaign in the Digital Age 14. Personal Selling and Direct Marketing PART 6: DELIVERING VALUE 15. Designing and Managing Distribution Channels 16. Managing Retailing PART 7: MANAGING GROWTH 17. Driving Growth in Competitive Markets 18. Developing New Market Offerings 19. Building Customer Loyalty 20. Tapping into Global Markets 21. Socially Responsible Marketing
Copyright Date
2022
Lccn
2021-016494
Dewey Decimal
658.8
Dewey Edition
23

Description de l'objet du vendeur

BooksRun

BooksRun

99,2% d'évaluations positives
475K objets vendus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois

Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (93 313)

o***v (405)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Good item
7***k (286)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Great seller
a***r (270)- Évaluation laissée par l'acheteur.
Dernier mois
Achat vérifié
Item as described. Arrived sooner than expected.

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.