Vous en avez un à vendre?

F&P livres professionnels et serveur multimédia.: Quand les lecteurs luttent : enseigner...

État :
Très bon
Prix :
25,53 $US
Environ34,80 $C
Expédition :
8,00 $US (environ 10,91 $C) Expédition au tarif économique. En savoir plussur l'expédition
Lieu : Renton, Washington, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le mar. 11 juin et le sam. 15 juin à 43230
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Paiements :
     

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Recevez l'objet commandé ou obtenez un remboursement. 

Informations sur le vendeur

Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :116055759540

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten), Reading Skills
Subject Area
Education, Language Arts & Disciplines
ISBN
9780325018263
Publication Name
When Readers Struggle : Teaching That Works
Item Length
10.9 in
Publisher
Heinemann
Series
Benchmark and Lli Ser.
Publication Year
2024
Type
Study Guide
Format
Trade Paperback
Language
English
Item Height
1.2 in
Author
Gay Su Pinnell, Irene Fountas
Educational Level
High School, Elementary School
Item Width
8.5 in
Item Weight
72.8 Oz
Number of Pages
592 Pages

À propos de ce produit

Product Information

When Readers Struggle: Teaching That Works is a comprehensive resource on struggling readers. It's filled with specific teaching ideas for helping children in kindergarten through Grade 3 who are having difficulty in reading and writing. We want these young students to think and behave like effective readers who not only solve words skillfully but comprehend deeply and read fluently. To achieve our goal, we need to place them in situations in which they can succeed and then provide powerful teaching. Gay Su Pinnell and Irene Fountas offer numerous examples and descriptions of instruction that can help initially struggling readers become strategic readers. When Readers Struggle: Teaching That Works focuses on small-group intervention and individual interactions during reading and writing. Pinnell and Fountas also illustrate how to closely observe readers to make the best possible teaching decisions for them as well as how to support struggling readers in whole-class settings. Find immediately usable answers to your questions about struggling readers from educators you trust. Read Pinnell and Fountas's When Readers Struggle: Teaching That Works and find teaching that works for struggling readers.

Product Identifiers

Publisher
Heinemann
ISBN-10
032501826x
ISBN-13
9780325018263
eBay Product ID (ePID)
19038727375

Product Key Features

Author
Gay Su Pinnell, Irene Fountas
Publication Name
When Readers Struggle : Teaching That Works
Format
Trade Paperback
Language
English
Educational Level
High School, Elementary School
Subject
Teaching Methods & Materials / Reading & Phonics, Early Childhood (Incl. Preschool & Kindergarten), Reading Skills
Series
Benchmark and Lli Ser.
Publication Year
2024
Type
Study Guide
Subject Area
Education, Language Arts & Disciplines
Number of Pages
592 Pages

Dimensions

Item Length
10.9 in
Item Height
1.2 in
Item Width
8.5 in
Item Weight
72.8 Oz

Additional Product Features

LCCN
2008-044997
Intended Audience
Elementary/High School
Lc Classification Number
Lb1050.5.P533 2009
Grade from
Kindergarten
Grade to
Third Grade
Copyright Date
2008

Description de l'objet du vendeur

werrg_errty

werrg_errty

100% d'évaluations positives
30 objets vendus
Autres objets du vendeurContacter
Répond généralement en 24 heures

Évaluations et avis sur le produit

Aucune évaluation ni aucun avis jusqu'à maintenant.
Soyez le premier à rédiger un avis.