58K objets vendus
1,1K abonnés
Contacter

Beta

À propos

Welcome to my eBay Shop. Please add me to your list of favourite sellers and come again. Thank you for your business.
Lieu : Royaume-UniMembre depuis : 11 déc. 2009Vendeur : wezmoto
Vendeur éméritewezmoto  se classe parmi les vendeurs les plus réputés sur eBay. Offre systématiquement un excellent service à la clientèle. En savoir plus

Détails sur l'entreprise

Numéro de TVA :GB 192678659

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois
Qualité de la description
5.0
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
5.0

Évaluations comme vendeur (31 587)

  • a***i (1051)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Arrived quickly - well packaged and well priced. Item was as described and fits perfectly. Great seller- highly recommended.
  • 3***u (340)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Super fast delivery, fantastic communications, very helpful & excellent quality service & brake lines. Highly recommended seller A1+++++. Will be using Wezmoto again. Many Thanks for excellent service & value.
  • e***l (1665)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Item as described, good price, fast delivery, good ebayer
  • j***4 (157)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Good ebayer item as described and great quality also well packaged and arrived on time 👍
  • n***o (2007)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    Excellent Quality, Excellent Value, Prompt Postage, Well Packaged, Smooth Transaction...
  • m***m (384)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Seller got confused by the premise of wanting different hose colors on front and rear. Rather than waiting for a response they made the product and sent it out immediately. Incorrect items arrived, I raised this issue and they told me to submit a return. I submitted a return and now they are getting snippy in messages & changing the terms to fit their needs Great products. Poor communication. Poor customer service. More concerned with not getting marked as delayed than good customer service
    Réponse de : wezmoto- Évaluations auxquelles le vendeur (wezmoto) a répondu.- Évaluations auxquelles le vendeur (wezmoto) a répondu.
    Customer doesn't understand how ebay works for business and the effect their poor communication has on us. We can only wait a certain amount of time for poor customer communication before we simply MUST ship an item. We explained this to the customer and offered them a refund, but some seem to enjoy messing with business reputation even when the error is theirs.

À propos

Utilisez cet espace pour vous présenter aux autres membres eBay et parler de vos passions. Incitez les autres membres à s'abonner à vos publications!117/1000