Vous en avez un à vendre?

Livres de galerie Art déco par Eva Weber, 1989. Première édition

38,50 $US
Environ52,90 $C
ou Offre directe
État :
Comme neuf
Faites vite avant qu'il ne soit trop tard. Une personne suit cet objet.
Expédition :
5,97 $US (environ 8,20 $C) USPS Media MailTM.
Lieu : Los Angeles, California, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le lun. 11 août et le jeu. 14 août à 94104
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvois refusés.
Paiements :
     Diners Club

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :274491640844
Dernière mise à jour : août 23, 2024 07:33:30 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Comme neuf: Un livre qui a l’air neuf mais qui a été lu. La couverture ne présente pas d’usure et ...
Special Attributes
1st Edition, Dust Jacket
Subjects
Art & Culture
Modified Item
No
Type
Illustrated Book
Country/Region of Manufacture
Spain
City
New York
Title
Art Deco
Region
World
Era
1920s
Age Level
Adults
ISBN
9780831704551

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Smithmark Publishers, Incorporated
ISBN-10
0831704551
ISBN-13
9780831704551
eBay Product ID (ePID)
1172444

Product Key Features

Book Title
Art Deco
Topic
History / Modern (Late 19th Century to 1945)
Publication Year
1989
Language
English
Genre
Art
Author
Eva Weber
Book Series
Gallery of Art Ser.
Format
Hardcover

Additional Product Features

Synopsis
The only 100% B2B-focused guide to high-profit, low-cost digital marketing!   Finally, there's a comprehensive guide to digital marketing specifically for B2B companies . In B2B Digital Marketing, Michael Miller thoroughly explains how to use each leading digital marketing vehicle to successfully market any product or service to your target companies. You'll start with planning, discovering how to choose your best platforms and strategies for customer acquisition, sales conversion, and retention. Next, master crucial execution skills for web, search, social, and mobile marketing, online advertising, email, blogs, YouTube, online PR, and more. Finally, discover exactly how to measure your effectiveness, refocus based on what you learn, and prepare for the newest developments in B2B digital marketing. Whether you're a B2B marketer, product manager, sales professional, PR specialist, manager, or entrepreneur, this book will help you use new low-cost techniques to build stronger relationships, close more sales, and earn higher profits-- starting today!   You'll Learn How To: *   Define realistic, measurable goals for your B2B digital marketing initiative *   Segment your audience and identify the best digital platforms and vehicles for connecting with them *   Systematically address the entire B2B buying continuum: reach, acquisition, conversion, retention, and loyalty *   Create a flexible, actionable B2B digital marketing plan *   Design a website that helps B2B buyers quickly find exactly what they need *   Optimize your site for today's search engines and today's customers *   Use tailored, targeted email to reach more customers and prospects at lower cost *   Craft online advertising to reinforce organic search, support promotions, and attract web seminar participants *   Drive real value from Facebook, LinkedIn, Google+, and Twitter *   Effectively utilize blogs, podcasts, and streaming media   MICHAEL MILLER has written more than 100 nonfiction books, including The Ultimate Web Marketing Guide ; Using Google® AdWords and AdSense ; Using Google® Search ; The Complete Idiot's Guide to Search Engine Optimization ; Sams Teach Yourself Google Analytics in 10 Minutes ; and Facebook for Grown-Ups . Miller's books have sold more than one million copies worldwide. He has established a reputation for clearly explaining technical subjects to non-technical readers, and offering exceptionally useful real-world advice on complex topics. More information can be found at his website, www.molehillgroup.com.

Description de l'objet du vendeur

À propos de ce vendeur

papillongallery

100% d'évaluations positives672 objets vendus

Membre depuis : janv. 1999
Répond généralement en 24 heures
Autres objets du vendeurContacter

Évaluations comme vendeur (378)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives
  • o***o (301)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    5 Star seller. 2nd book bought from this seller. Well described, packaged well; I paid fast, they shipped quickly.
  • d***n (1622)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Thanks SO much. I bought your other one and will donate again to my Borzoi rescue! Great seller!
  • 0***0 (1241)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Dernière année
    Achat vérifié
    fast shipping, as pictured!

Évaluations et avis sur le produit

5.0
1 évaluations du produit
  • 1 utilisateurs ont attribué une note de 5 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 4 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 3 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 2 étoiles sur 5
  • 0 utilisateurs ont attribué une note de 1 étoiles sur 5

Would recommend

Good value

Compelling content

Avis les plus pertinents

  • As expected

    A very good book for people interested in Art Deco.

    Achat vérifié : OuiÉtat : OccasionVendu par : alexandrdimur1