Vous en avez un à vendre?

Recherche marketing une approche appliquée 4ème édition (2010)

35,00 $C
État :
Très bon
Expédition :
38,76 $C Canada Post Expedited Parcel - USA.
Les objets provenant de l'étranger pourraient faire l'objet de frais d'administration douanière et de frais supplémentaires.
Expédition internationale — Des frais d'administration douanière pourraient être exigés en fonction de la valeur en douane de l'objet.
 
Les vendeurs déclarent la valeur en douane de l'objet et doivent se conformer aux lois régissant les déclarations douanières.
 
Informations
En tant qu'acheteur, n'oubliez pas de tenir compte des éléments suivants :
• retards en raison de l'inspection douanière;
• droits à l'importation et taxes que les acheteurs doivent payer;
• frais de courtage payables au point de livraison.
 
Pour de plus amples renseignements, adressez-vous au bureau de douane de votre pays. Vous pouvez également consulter la page d'eBay relative aux transactions internationales.
Lieu : Montreal, Quebec, Canada
Livraison :
Livraison prévue entre le mer. 6 août et le mer. 13 août à 94104
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvois refusés.
Paiements :
     Diners Club

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :176236439384

Caractéristiques de l'objet

État
Très bon: Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La ...
Type
Textbook
Subject
Marketing
ISBN
9780273725855

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Pearson Education, The Limited
ISBN-10
0273725858
ISBN-13
9780273725855
eBay Product ID (ePID)
143642428

Product Key Features

Edition
4
Book Title
Marketing Research
Number of Pages
1080 Pages
Language
English
Topic
Marketing / Research
Publication Year
2012
Illustrator
Yes
Features
Revised
Genre
Business & Economics
Author
Peter Wills, David F. Birks, Naresh K. Malhotra
Format
Trade Paperback

Dimensions

Item Height
1.6 in
Item Weight
67.4 Oz
Item Length
10.5 in
Item Width
7.7 in

Additional Product Features

Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8/3
Edition Description
Revised edition
Table Of Content
1. Introduction to marketing research 2. Defining the marketing research problem and developing a research approach 3. Research design 4. Secondary data collection and analysis 5. Internal secondary data and the use of databases 6. Qualitative research: its nature and approaches 7. Qualitative research: focus group discussions 8. Qualitative research: in-depth interviewing and projective techniques 9. Qualittiave research: data analysis 10. Survey and quantitative observation techniques 11. Causal research design: experimentation 12. Measurement and scaling: fundamentals, comparative and non-comparative scaling 13. Questionnaire design 14. Sampling: design and procedures 15. Sampling: final and initial sample size determination 16. Survey fieldwork 17. Data integrity 18. Frequency distribution, cross-tabulation and hypothesis testing 19. Analysis of variance and covariance 20. Correlation and regression 21. Discriminant and logit analysis 22. Factor analysis 23. Cluster analysis 24. Multidimensional scaling and conjoint analysis 25. Structural equation modelling and path analysis 26. Report preparation and presentation 27. International marketing research 28. Business-to-business (b2b) marketing research
Synopsis
This text presents a look at both the principles and practices of marketing research with balanced coverage of qualitative and quantitative material. Written from the perspective of market research users, it reflects current trends in international marketing, ethics, and the continuing integration of technology., Working as a marketing researcher is an intellectually stimulating, engaging and creative occupation. Malhotra and Birks have long been regarded as offering the most applied, comprehensive and authoritative commentary on European Marketing Research, helping students to build a clear understanding of how to: diagnose and direct research questions that will support marketing decision making, appreciate what excellent research design means, utilise data collection techniques; qualitative and quantitative methods and forms of analysis, manage the ethical dilemmas and social and cultural issues faced by researchers in today's global, online world, integrate new developments in social media research with traditional marketing research methods.
LC Classification Number
HF5415.2

Description de l'objet du vendeur

À propos de ce vendeur

vtzo1153

100% d'évaluations positives14 objets vendus

Membre depuis : mai 2010
Répond généralement en 24 heures
Autres objets du vendeurContacter

Évaluations comme vendeur (7)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives
  • t***n (41)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Il y a plus d'un an
    Achat vérifié
    Great Seller! Extremely well packed and fast delivery, couldn’t have had a better eBay experience.
  • s***t (207)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Il y a plus d'un an
    Achat vérifié
    Awesome seller! Packed well and arrived early! A+++++
  • k***p (373)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Il y a plus d'un an
    Achat vérifié
    WoW very fast shipping... very nice product ������✌����