Vous en avez un à vendre?

Ce n'est pas ce que vous vendez, c'est ce que vous défendez : pourquoi chaque entreprise extraordinaire,

1,99 $US
Environ2,74 $C
État :
Bon
Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
9,99 $US (environ 13,76 $C) USPS Media MailTM.
Lieu : Multiple Locations, États-Unis
Livraison :
Livraison prévue entre le sam. 9 août et le ven. 15 août à 94104
Le délai de livraison est estimé en utilisant notre méthode exclusive, basée sur la proximité de l'acheteur du lieu où se trouve l'objet, le service d'expédition sélectionné, l'historique d'expédition du vendeur et d'autres facteurs. Les délais de livraison peuvent varier, particulièrement lors de périodes achalandées.
Renvois :
Renvoi sous 30 jours. L'acheteur paie les frais de renvoi. Si vous utilisez une étiquette d'envoi eBay, son coût sera déduit du montant de votre remboursement.
Paiements :
     Diners Club

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :167617694329
Dernière mise à jour : août 04, 2025 11:37:24 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Bon
Un livre qui a été lu, mais qui est en bon état. La couverture présente des dommages infimes, par exemple des éraflures, mais aucun trou ni aucune déchirure. Dans le cas des livres à reliure, la jaquette peut ne pas être incluse. La reliure présente des traces d'usure minimes. La plupart des pages ne sont pas endommagées et les plis, les déchirures, les passages soulignés ou surlignés et les inscriptions en marge sont minimes. Il n'y a aucune page manquante. Afficher toutes les définitions d'état(s'ouvre dans une nouvelle fenêtre ou un nouvel onglet)
Remarques du vendeur
“Used book in good condition. Shows typical wear. Quick shipping. Satisfaction guaranteed!”
Book Title
It's Not What You Sell, It's What You Stand For: Why Every Extra,
Topic
Business & Money
Narrative Type
Business & Money
Genre
N/A
Intended Audience
N/A
ISBN
9781591844471

À propos de ce produit

Product Identifiers

Publisher
Penguin Publishing Group
ISBN-10
1591844479
ISBN-13
9781591844471
eBay Product ID (ePID)
102808496

Product Key Features

Number of Pages
336 Pages
Language
English
Publication Name
It's Not What You Sell, It's What You Stand For : Why Every Extraordinary Business Is Driven by Purpose
Subject
Leadership, Consumer Guides, Personal Success, Management, Sales & Selling / General, Strategic Planning
Publication Year
2011
Type
Not Available
Author
Roy M. Spence Jr.
Subject Area
Reference, Business & Economics
Format
Uk-B Format Paperback

Dimensions

Item Height
1.4 in
Item Weight
11.3 Oz
Item Length
8.2 in
Item Width
5.5 in

Additional Product Features

Dewey Edition
22
Grade From
Twelfth Grade
Illustrated
Yes
Dewey Decimal
658.4/012
Intended Audience
Trade
Synopsis
"Roy Spence is a brilliant, sparkling gem. True greatness comes in direct proportion to passionate pursuit of a purpose beyond money." -Jim Collins, author of Good to Great Over the last thirty-five years, Roy Spence has helped organizations such as Southwest Airlines, BMW, the University of Texas, Wal-Mart, the Clinton Global Initiative, and many others achieve greatness by obsessing about one big idea: purpose. With purpose as the North Star, employee engagement is higher, competition is less threatening, customers are more loyal, and innovation flows. As Spence writes, "Purpose is a reason for being that goes beyond making money-and it almost always results in making more money than you ever thought possible." Especially during times of great economic uncertainty, purpose is the key to creating and maintaining a high- performing organization, deserving just as much attention as strategy, execution, and innovation. These insider insights and case studies will help you discover your organization's purpose, proclaim it to the world, and apply it to everything you do., An insight into why purpose comes first in successful business. Readers are shown how success and standing for something go hand in hand., "Roy Spence is a brilliant, sparkling gem. True greatness comes in direct proportion to passionate pursuit of a purpose beyond money." -Jim Collins, author of Good to Great Over the last thirty-five years, Roy Spence has helped organizations such as Southwest Airlines, BMW, the University of Texas, Wal-Mart, the Clinton Global Initiative, and many others achieve greatness by obsessing about one big idea- purpose. With purpose as the North Star, employee engagement is higher, competition is less threatening, customers are more loyal, and innovation flows. As Spence writes, "Purpose is a reason for being that goes beyond making money-and it almost always results in making more money than you ever thought possible." Especially during times of great economic uncertainty, purpose is the key to creating and maintaining a high- performing organization, deserving just as much attention as strategy, execution, and innovation. These insider insights and case studies will help you discover your organization's purpose, proclaim it to the world, and apply it to everything you do.
LC Classification Number
HD30.28

Description de l'objet du vendeur

À propos de ce vendeur

thesixth

96,4% d'évaluations positives713 objets vendus

Membre depuis : mars 2024
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois
Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
4.5
Rapidité de l'expédition
4.9
Communication
4.9

Évaluations comme vendeur (89)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives