Vous en avez un à vendre?

Moteur d'essuie glace Citroën C4 Grand Picasso 06-13 (582628) OEM Valeo

251,90 GBP
Environ461,14 $C
ou Offre directe
État :
Neuf
En savoir plus au sujet de cet état de l'objet
3 disponibles
Ayez l'esprit tranquille. Renvois acceptés.
Expédition :
Expédition vers : États-Unis. Pour connaître les options d'expédition, veuillez consulter la description de l'objet ou contacter le vendeur.
Lieu : Letchworth, Royaume-Uni
Livraison :
Variable
Renvois :
Renvoi sous 60 jours. L'acheteur paie les frais de renvoi. Si vous utilisez une étiquette d'envoi eBay, son coût sera déduit du montant de votre remboursement.
Paiements :
     Diners Club

Magasinez en toute confiance

Garantie de remboursement eBay
Le vendeur assume l'entière responsabilité de cette annonce.
Numéro de l'objet eBay :146640277788
Dernière mise à jour : juil. 01, 2025 11:17:20 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications

Caractéristiques de l'objet

État
Neuf
Manufacturer Part Number
582628
Brand
Valeo
Placement on Vehicle
Front, Right, Left
Reference OE/OEM Number
6405PJ, 6405PJ
Modified Item
No
Manufacturer Warranty
1 Year
Classic Part
No
Intended Use
Replacement part
Model/Series
For C4 Grand Picasso
Quality
Original equipment manufacturer part
Product Reference
401330946N.1
UPC/ISBN
Does not apply
EAN
3276425826281
Make
For Citroën
Universal Fitment
No
Superseded Part Number
582628
Product Type
Wiper Motor
Material
Steel
Interchange Part Number
582628
Grade
A
Features
Easy To Install
Attachment Type
Screw-On
Voltage [V]
12
Quantity Per Package
1

Description de l'objet du vendeur

Informations sur le vendeur professionnel

Numéro de TVA : GB 938035810
À propos de ce vendeur

Eurowagens

99% d'évaluations positives212K objets vendus

Membre depuis : févr. 2005
Répond généralement en 24 heures
We are Eurowagens, a small team from Hertfordshire with a big passion for honestly helping people with their car parts.We’re here all week to help you find what you need, whether you know for sure or ...
Plus
Visiter la BoutiqueContacter

Évaluations détaillées du vendeur

Moyenne au cours des 12 derniers mois
Qualité de la description
4.9
Justesse des frais d'expédition
5.0
Rapidité de l'expédition
5.0
Communication
4.9

Catégories populaires de cette Boutique

Évaluations comme vendeur (60 997)

Toutes les évaluations
Positives
Neutres
Négatives
  • i***t (25)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Dernier mois
    Achat vérifié
    Eurowagens were brilliant,answered all my questions promptly and made sure I was ordering the correct parts for my car prior to ordering. They arrived in good time,undamaged and reasonably well packaged. For aftermarket parts they fit very well,the finish isn't perfect,but then the cost of four wheel centres for Eurowagens would pay for only one from main dealer. Great to deal with,well packaged and arrived in good time. Well done Eurowagens,thank you!
  • i***c (1114)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Excellent communication and was followed up by a phone call to make sure that we had ordered the right part, and due to the various models asked a few more questions so we got the correct light fitting. It got fitted at the weekend after being received the next day after the phone call! The light fitted perfectly! Thank you. We went hesitate to use this seller again. Very helpful customer services.
  • t***2 (1338)- Évaluation laissée par l'acheteur.
    Six derniers mois
    Achat vérifié
    Received the feedback as the sellers seem to be professionals, yes there was a problem witb product received and the amount that i paid, but as mentioned in my open, the Sellers promptly resolved the matter without the (what seems the current normal) noice and time wasting that dodgy sellers do to use buyers
    Réponse de : eurowagensltd1- Évaluations auxquelles le vendeur (eurowagensltd1) a répondu.- Évaluations auxquelles le vendeur (eurowagensltd1) a répondu.
    We're truly sorry to hear that your order didn’t meet your expectations. We understand how frustrating that can be. Unfortunately, we weren’t given the chance to make things right before this feedback was left. We always aim to resolve any concerns quickly and fairly, and we would have appreciated the opportunity to assist you first. We've since reached out to you directly via eBay Messenger and hope to work with you to find a resolution.