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Harvard Business Review Classics Ser.: Marketing Myopia par Theordore Levitt (200
11,75 $US
Environ16,15 $C
État :
“The book has a slight amount of shelf wear.”
Très bon
Un livre qui n’a pas l’air neuf et qui a été lu, mais qui est en excellent état. La couverture ne présente aucun dommage apparent et la jaquette (si applicable) est incluse (dans le cas des livres à reliure). Il n'y a aucune page manquante ou endommagée, aucun pli, aucune déchirure, aucun passage surligné ou souligné et aucune inscription en marge. Il est possible que le contreplat porte d'infimes marques d'identification. Le livre présente des traces d'usure infimes.
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Sans frais USPS Media MailTM.
Lieu : Lubbock, Texas, États-Unis
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Numéro de l'objet eBay :144477405863
Dernière mise à jour : juin 12, 2025 17:56:59 HAEAfficher toutes les modificationsAfficher toutes les modifications
Caractéristiques de l'objet
- État
- Très bon
- Remarques du vendeur
- “The book has a slight amount of shelf wear.”
- Narrative Type
- Nonfiction
- Country/Region of Manufacture
- United States
- Intended Audience
- Adults
- ISBN
- 9781422126011
À propos de ce produit
Product Identifiers
Publisher
Harvard Business Review Press
ISBN-10
1422126013
ISBN-13
9781422126011
eBay Product ID (ePID)
63135896
Product Key Features
Book Title
Marketing Myopia
Number of Pages
104 Pages
Language
English
Publication Year
2008
Topic
Banks & Banking, Marketing / General
Genre
Business & Economics
Book Series
Harvard Business Review Classics Ser.
Format
Trade Paperback
Dimensions
Item Height
0.3 in
Item Weight
3 Oz
Item Length
6.5 in
Item Width
4.3 in
Additional Product Features
Intended Audience
Trade
LCCN
2008-005791
Dewey Edition
22
Dewey Decimal
658.8
Synopsis
What business is your company really in? That's a question all executives should all ask before demand for their firm's products or services dwindles. In Marketing Myopia , Theodore Levitt offers examples of companies that became obsolete because they misunderstood what business they were in and thus what their customers wanted. He identifies the four widespread myths that put companies at risk of obsolescence and explains how business leaders can shift their attention to customers' real needs instead.
LC Classification Number
HF5415.L4832 2008
Description de l'objet du vendeur
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Évaluations comme vendeur (646)
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